سامسونگ گلکسی واچ

معرفی گلکسی واچ گلف ادیشن از سوی سامسونگ

همچون گذشته، سامسونگ امسال نیز نسخه مخصوصی از تازه‌ترین ساعت هوشمند خود با نام گلکسی واچ گلف ادیشن (Galaxy Watch Golf Edition) را معرفی کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این گجت به طور خاص برای اهالی ورزش گلف طراحی شده است.

سال گذشته شاهد عرضه‌ی «گیر اس 3 گلف ادیشن» توسط سامسونگ بودیم؛ ساعت هوشمندی که از طریق اپلیکیشن Smart Caddie، اطلاعاتی درباره 60 هزار زمین گلف در سراسر دنیا را به کاربران ارائه می‌داد. این موضوع در مورد گلکسی واچ گلف ادیشن نیز صدق می‌کند. در واقع ساعت هوشمند تازه معرفی شده‌ی سامسونگ، همان نسخه استاندارد گلکسی واچ؛ اما مجهز به یک نرم افزار ویژه است.

سامسونگ گلکسی واچ گلف ادیشن

اپلیکیشن Smart Caddie که طی همکاری کمپانی کره‌ای با شرکت نرم افزاری Golfzon Deca توسعه پیدا کرده است، امکانات مناسبی را در اختیار گلف‌بازها قرار می‌دهد که می‌توان به رصد کردن ضربات، رکوردگیری و ارائه اطلاعاتی در زمینه موقعیت جغرافیایی و ارتفاع زمین‌های گلف در سراسر دنیا اشاره کرد.

همانند نسخه ویژه گیر اس 3 در سال گذشته، سامسونگ گلکسی واچ گلف ادیشن نیز ابتدا در کشور کره جنوبی روانه بازار شده؛ اما هنوز سخنی درباره تاریخ عرضه آن در سایر کشورها به میان نیامده است. مدل 46 میلی‌متری این گجت، معادل 367 دلار قیمت دارد و مدل 42 میلی‌متری، در ازای مبلغی معادل 351 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اصلا خوشگل نیست نه صفحش و نه بندش

  2. توی ساعت یا باید اپل گرون خرید و لوکس
    یا باید هواوی خرید ارزون و کارامد