شماره تلفن امنیتی فیس بوک

شماره تلفن امنیتی کاربران فیس بوک نیز در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرد!

شماره تلفن امنیتی نیز از سو استفاده‌های فیس بوک در امان نیست! جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد فیس بوک، شماره تلفن امنیتی کاربران این شبکه اجتماعی که برای احراز هویت دو مرحله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد را نیز در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهد!

از زمان رسوایی فیس بوک، نحوه استفاده این شرکت از داده‌های کاربران بیشتر و بیشتر مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته است. نتیجه این بازرسی‌ها نشان داد رفتارهای ضد حریم خصوصی فیس بوک بسیار وخیم‌تر از چیزی است که تصور می‌کردیم! جدیدترین بررسی‌ها نشان داد شماره تلفن امنیتی کاربران فیس بوک نیز در امان نیست.

هیچ داده‌ای برای فیس بوک مقدس نیست! این شرکت در نهایت اقرار کرد در پکیج اطلاعات کاربران که در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرد، شماره تلفنی که برای احراز هویت دو مرحله‌‌ای ارائه کرده‌اند نیز وجود دارد! پس بعید نیست پشت پیامک‌های تبلیغاتی که برای کاربران بدون خواست آن‌ها ارسال می‌شود، فیس بوک قرار داشته باشد.

استفاده بهینه از شماره تلفن امنیتی فیس بوک!

شماره تلفن‌هایی که فیس بوک در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهد، بسیار ارزش بیشتری در مقایسه با دیگر بانک‌های شماره تلفن همراه دارند، چرا که به شرکت‌های تبلیغاتی کمک می‌کند به طور کاملا دقیق، از سلیقه فرد دارنده آن شماره اطلاع پیدا کرده و پیامک‌هایی تبلیغاتی دارای احتمال بالای جذب کاربر به آن ارسال کنند! کافی است یک سیستم دیتا ماینینگ به راه انداخت تا متوجه شد باید برای کدام کاربران، پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به چه محصولات و خدماتی را ارسال کرد!

فیس بوک

در کنار برخی فیلدهای پروفایل کاربری همچون شماره همراه، به صراحت ذکر شده این بخش مختص سیستم همین شبکه اجتماعی بوده و در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفـت، اما به نظر می‌رسد شرکت‌های تبلیغاتی مستثنی هستند. شماره تلفن امنیتی کاربران فیس بوک با توجه به این که برای احراز هویت دو مرحله‌ای و به منظور حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ممکن است به یک شماره خاص و منحصربه‌فرد افراد که هر کسی از آن اطلاع ندارد اختصاص داشته باشد، به همین دلیل قرارگیری آن در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی موضوع حساس‌تری محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چ خبره همه جا دارن حرف از هک زدن میزنن اون از تگلرام که فیلتر کردن اینم از این

  2. دیگه چی مونده که هک نکن و اطلاعاتشو نگیرن

  3. بهترین بهانه برای پاک کردن اکانت های خودتونه

  4. یه ذره اعتماد مونده بود به فیس بوک اونم بر باد رقت

  5. اینا فقط قرار بود مال زاکر برگ و هک کنن که