عکس های پنهانی از هواوی میت 20 پرو

عکس های پنهانی از هواوی میت 20 پرو در مترو منتشر شد

به تازگی عکس های پنهانی از هواوی میت 20 پرو در مترو منتشر شده که با نگاه به آن انگار به یک آهنربای جذب کننده اثر انگشت خیره شده‌ایم!

گوشی پرچمدار هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) که قرار است کمتر از یک ماه دیگر معرفی شود، در دست فردی سوار بر مترو رویت و عکس‌هایی پنهانی از نسخه آبی رنگ آن ثبت شد.

عکس های پنهانی از هواوی میت 20 پرو

در تصویر ثبت شده نمای پشتی گوشی دیده می‌شود و آرایش غیر معمول دوربین 3 گانه پشتی و فلش که همگی در یک قاب مربعی جای گرفته‌اند را مشخص می‌کند. یک نکته جالب دیگر که عکس های پنهانی از هواوی میت 20 پرو تایید می‌کنند عدم برامدگی لنزها روی قاب پشتی است که سبب زیبایی بیشتر گوشی می‌شوند.

عکس های پنهانی از هواوی میت 20 پرو

ساختار جلویی گوشی نیز در عکس‌ها رویت شده است. همانطور که شایعات اظهار داشتند، نمایشگر 6.4 این گوشی دارای لبه‌های خمیده است. ناگفته نماند این نمایشگر از نوع OLED بوده و کیفیت +QuadHD دارد.

به لطف فناوری 7 نانومتری کمپانی تایوانی TSMC، هواوی میت 20 پرو اولین گوشی اندرویدی است که چیپست آن لیتوگرافی 7 نانومتری دارد. باتری این فبلت دارای ظرفیت بالای 4200 میلی‌آمپر ساعت است و سرعت شارژ کابلی سرسام آور آن نیز در مدت 30 دقیقه باتری را تا 70 درصد پر می‌کند. شارژر بی‌سیم 15 واتی آن نیز با سرعتی مشابه می‌تواند گوشی را شارژ کند.

تنها نکته منفی درباره پرچمدار این غول چینی که در عکس های پنهانی از هواوی میت 20 به وضوح دیده می‌شوند جذب پذیری بالای اثر انگشت توسط بدنه براق گوشی است که لکه‌های چرب نوک انگشتان را به خوبی نمایش می‌دهد. البته آن نمونه‌ای که در مترو شکار شد،‌ پیش‌نمونه اولیه بوده و ممکن است فاقد پوشش چربی‌گریز باشد. از طرفی ممکن است نمونه‌های نهایی که به بازار عرضه می‌شوند نیز چنین مشکلی داشته باشند و خریدار ناچار به تهیه قاب برای گوشی خود نیز باشد.

هواوی 20 پرو که در اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد یک رقیب قدر است و دیگر سازندگان بزرگ به ویژه سامسونگ بایستی برای مقابله با آن آماده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اینم یادم رفت بگم که ممکنه از این مدل چینیا باشه

  2. الان کی گفته این تصویر میت 20 هست؟ واقعا یه حرفایی از خودتون در میاریدا
    اصلا نپسندیدم

  3. اینا همش ماکته اینکارو کرده بازار گرمی کنه

  4. اینا رو از کجا گرفتن؟؟؟.گوشیه به نظر کهنه میاد

  5. اقایون کسی کامنت گذاشت اگه کسی قبلا میت ۱۰ پرو داشته کار کرده باشه حالا ۱ سال یا ۲ سال میخواستم ببینم مشکلی نداشته باهاش هنگ نکرده دوربین ال سی دس خوب بوده؟

  6. افرین به هواوی واقعا پیشرفت کرده نسبت به پارسال که میت ۱۰ پرو بود میت ۲۰ پرو واقعا از لحاظ طراحی قیافه نسبت بدنه به ال سی دی دوربین cpu و امکانات واقعا فرق کرده دمش گرم مردم به جز امکانات شکل ظاهری هم واسشون مهمه که هواوی این کارو انجام داد