ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی

قابلیت‌های ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی پیش از معرفی رسمی فاش شد

طراحی و قابلیت‌های ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی (Huawei Watch GT)، پیش از معرفی رسمی از طریق تصاویر تبلیغاتی فاش شد. هواوی واچ GT با یک بار شارژ، 14 روز در خدمت شما خواهد بود.

همانند ال جی، هواوی نیز در حال توسعه یک اسمارت فون واچ بوده و به زودی محصول تازه‌نفس خود را با بهره‌گیری از Wear OS معرفی می‌کند. پیش از این شاهد انتشار اسنادی مبنی بر صدور گواهی‌های FCC و ECC برای این گجت پوشیدنی بودیم. حالا نیز تصاویر تبلیغاتی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی با اسم رمز “Fortuna” به بیرون درز کرده است تا بیش از پیش با این محصول آشنا شویم. احتمالا این نام‌گذاری در کنار دیگر محصول شرکت یعنی هواوی واچ ایکس، برای کاربران جذاب خواهد بود.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی

طول عمر باتری ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی

طول عمر «عالی» باتری، یکی از موارد کلیدی در تصاویر لو رفته است؛ هرچند، ما نمی‌توانیم به صورت صد درصدی صحت آنها را تایید کنیم. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، ساعت هوشمند هواوی می‌تواند با یک بار شارژ، برای 14 روز در «حالت ساعت و با فعال بودن تمام ویژگی‌ها»، 7 روز در «حالت ساعت با صفحه نمایش همیشه روشن» و 20 ساعت در «حالت جی پی اس» در خدمت کاربران باشد.

با در نظر گرفتن شارژدهی دو روزه هواوی واچ 2 برای استفاده معمولی، این اعداد بسیار عالی هستند. از آنجایی که گجت جدید هواوی به یک باتری کوچکتر مجهز خواهد شد، می‌توان گفت افزایش شارژدهی به خاطر استفاده تراشه جدیدتر و کم‌مصرف‌تر اسنپدراگون Wear 3100 به جای Wear 2100 است.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی

علاقه‌مندان به تناسب اندام هم باید خوشحال باشند چرا که ساعت جدید هواوی از قابلیت‌های “real-time coaching” و “training effect analysis” برای انواع مختلف فعالیت‌ها و ورزش‌ها پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هواو.ی هم زد تو کار ساعت؟؟

  2. خوبه که طول عمر باتریش زیاده بعضی از ساعت ها خیلی طول عمر باتریشون کمه و همش باید باتری عوض کنی

  3. چه قابلیت های خفنی داره

  4. ای کاش هواوی تو ساعتاش از تراشه اختصاصی خودش استفاده بکنه و این که اقا این همون ساعت 18 دلاریس ؟