تورهای پرطرفدار

تورهای پرطرفدار و اقتصادی در پاییز را بشناسید

این روز‌های خنک پاییزی بهترین فرصت سفر ارزان است. سفر‌‌های اتفاقی همیشه دلچسب هستند و حسابی خوش می‌گذرد و خاطره به یادماندنی می‌شود. چند روزی را در پاییز تعطیل کنید و با تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری آژانس آویسا سفر کنید.

تورهای پرطرفدار

قدم زدنی در خیابان روستا‌ولی با تور گرجستان

با تور گرجستان به تفلیس می‌رسید سرزمینی که شاهد تحولاتی سیاسی مختلفی بود و برای رسیدن به آرامش راه زیادی را طی کرد. امروزه این کشور کوهستانی زیبا به یکی از مقاصد رو به رشد گردشگری تبدیل شده و مردم سراسر دنیا را کم کم به سوی خود کشانده است. در کوچه‌ها و خیابان‌های تفلیس قدیم در میان خانه‌های رنگی و زیبا قدم بزنید و در کافه‌های شهر نوشیدنی‌های خوش طعم بنوشید.

پارک رایک در محله قدیمی شهر و در کنار ایستگاه مترو آولاباری قرار گرفته است محل مناسبی برای چند ساعتی قدم‌زنی است به راحتی با مترو به این پارک دسترسی پیدا می‌کنید. پارکی در کنار رود مکتاری و از محبوب‌ترین‌ها برای خانواده‌های تفلیسی که به همراه کودکان خود به پیکنیک یا گردش به آنجا می‌روند. برای رفتن به پارک رایک می‌توانید از روی پل صلح تفلیس رد شوید که خودش یکی از جذابیت‌های گردش شما به حساب می‌آید.

سفر به گرجستان به دلیل این که دیگر نیاز به ویزا ندارد بسیار راحت شده و با صرف هزینه پرواز و هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه می‌کنید. تور‌ها در آژانس آویسا در حدود سه یا چهار شب با پرواز به صرفه قشم ایر برنامه‌ریزی شده‌اند که همگی دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند.

در سفر به گرجستان تا آنجا که  امکانش هست هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید که از سرویس هتل و خدمات آنها خیالتان راحت باشد و از اقامت در هتل‌ها لذت ببرید. برای خرید حتما سری به تفلیس مال بزنید و یا از بوتیک‌های خیابان روستا ولی دیدن کنید به میدان آزادی بروید و محله‌های اطراف را بگردید. چمدان ببندید و آماده سفر باشید. با آژانس آویسا تماس بگیرید و با یکی از تور‌های ارزان گرجستان سفر کنید.

تورهای پرطرفدار

سفر به سرزمین خوشی‌های بی پایان با تور تایلند

سفر با تور تایلند یعنی قدم گذاشتن در بانکوک، شهری دوست‌داشتنی که با داشتن باغ‌ وحش‌های جذاب و پارک آبی هیجان‌انگیز برای خانواده و فرزندانتان هیجان‌انگیز است. در این شهر حتما به دیدن معبد‌های عجیب با آن معماری‌های باشکوه بروید. گرند پلاس و وات پراکائو در قسمت قدیمی شهر بانکوک واقع شده‌اند که از بارز‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک هستند که باعث می‌شوند دید جدیدی به فرهنگ و پیشینه‌ی مردم تایلند پیدا کنید. تایلند هتل‌های ارزان و با کیفیت فراوان دارد در بانکوک می توانید هتل سه ستاره هم رزرو کنید. آژانس آویسا تور‌های مختلفی برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی کرده‌ است که گردشگران علاوه بر دیدن بانکوک بتوانند در سواحل زیبای پاتایا و پوکت اقامت کنند در این شهر‌ها حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید و از امکانات استخر، جکوزی و خدمات ماساژ هتل‌ها بهره ببرید. تمامی هتل‌هایی که آژانس آویسا برای گردشگران در نظر گرفته دارای صبحانه‌های تایلندی نیز هستند. به بازار‌های شناور بانکوک بروید و از دیدن مردم تای و خوردن خوراکی‌های محلی لذت ببرید.

برای خرید از برند‌های مختلف به MBK حتما سری بزنید اینجا با بیش از دو هزار مغازه و رستوران همه جور کالایی در آن یافت می‌شود. برای گشت‌زنی در شهر به خیابان خاسوان بروید که حدود 200 سال قدمت دارد و انواع خوراکی‌های خوشمزه و لوازم ارزان را در آن می‌فروشند.  تمامی پرواز‌های تایلند با هواپیمایی ماهان انجام می‌شود که شما به صورت مستقیم و راحت به تایلند می‌رسید. تمامی تور‌های ترکیبی تایلند و یا تورهای تک مقصدی تایلند در آژانس آویسا دارای ترنسفر‌های بین شهری رایگان و فرودگاهی هستند و شما را با  آسودگی به هتل می‌رسانند. با توجه به روحیه و سلیقه شخصی، تور مناسب خود را برروی وبسایت آژانس آویسا انتخاب کنید و برای سفری جذاب راهی شوید.

تورهای پرطرفدار

سفری ارزان به ترکیه با تور استانبول

با هر بودجه‌ای می‌توان به استانبول سفر کرد فقط نیاز است که راه ارزان سفر کردن را بلد باشید، آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر است و به همین دلیل نرخ تور‌های این آژانس بسیار به صرفه و مناسب است. برای انتخاب هتل در این شهر دستتان باز است هتل‌های سه ستاره و زیبای استانبول همیشه اتاق‌های دنجی را برای گردشگران سراسر دنیا آماده دارند و هر روز صبح با صبحانه‌های مفصل ترکی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. البته این شهر هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره زیبا هم فراوان دارد اطراف گالاتا هتل‌های خوش منظره و زیبایی را می‌توانید رزرو کنید و از اقامت در آنها لذت ببرید.

این شهر هر چیزی که بخواهید برای تفریح و خوشگذرانی دارد و حتی می‌توانید بهترین خرید‌های سالیانه را در این شهر داشته باشید همیشه بخشی از فروشگاه‌های خیابان استقلال تخفیف دارند و در آنجا می‌توانید خیلی به صرفه خرید کنید. در کنار بسفور قدم بزنید و از وزش نسیم خنک دریا لذت ببرید تور بسفور گردی هم انتخاب مناسبی است که در آنجا مناظر زیبایی ر ا می‌توانید تماشا کنید. کاخ توپکاپی بزرگ‌ترین قصر استانبول است دیدن این کاخ را حتما در صدر برنامه‌هایتان بگنجانید؛ این کاخ تقریبا برای 400 سال در خدمت سلاطین عثمانی بوده که در زمان عثمانی برای ملاقات‌های مهم سفیران کشورها و مراسم‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گرفت، امروزه به عنوان موزه در معرض دید عموم مردم قرار گرفته و در سال 1985 به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شد، که یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های معماری و هنری عثمانی شناخته می‌شود.

برای سفری هیجان‌انگیز به ترکیه با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور استانبول را رزرو کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.