گوگل Pixel 3 ایکس ال

انتشار ویدیوی نگاه نزدیک به گوگل Pixel 3 ایکس ال پیش از رونمایی رسمی

یک کاربر یوتیوب اهل روسیه، پیش از رونمایی گوشی های گوگل در سال 2018 اقدام به انتشار یک ویدیوی نگاه نزدیک از گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) کرد. مشاهده گوگل Pixel 3 ایکس ال پیش از رونمایی رسمی گوشی تعجب‌آور است!

پشت بسیاری از شایعات و اخبار پیرامون دو گوشی گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال، کانال یوتیوبی روسی زبان Rezetked قرار دارد. این کانال با انتشار یک ویدیوی نگاه نزدیک به گوگل Pixel 3 ایکس ال در حالی که این محصول هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است، تیر خلاص را زد و سبب شد هست و نیست این پرچمدار لو برود!

بر اساس این بررسی اعلام شد سیستم ویبره گوگل پیکسل 3 ایکس ال بهترین نوع در بین تمامی گوشی های هوشمند بوده و حتی از نمونه آن در گوشی های آیفون، که تا امروز بهترین خطاب می‌شدند نیز کارکرد بهتری دارد. البته این ویژگی به تنهایی، چیزی نیست که کاربران را به خرید گوگل Pixel 3 ایکس ال متقاعد کند.

دلیل بسیار مهم‌تر برای تشویق کاربران به خرید پرچمدار گوگل در سال 2018، ثبت تصاویر باکیفیت‌تر نسبت به آیفون ایکس اس و گلکسی نوت 9 با وجود داشتن یک سنسور در پنل پشتی است. به این ترتیب، همانند دو نسل قبلی محصولات سری Pixel، داشتن دوربینی بسیار باکیفیت و خارق‌العاده، ویژگی منحصربه‌فرد گوشی جدید غول دنیای نرم افزار خواهد بود.

یکی دیگر از پیشرفت‌های گوگل Pixel 3 ایکس ال نسبت به نسل قبلی، استفاده از نمایشگر دارای کیفیت‌ بیشتر محسوب می‌شود. البته این صفحه نمایش در صورتی شما را مجذوب خواهد کرد که مخالفتی با بریدگی قرار گرفته در بالای آن نداشته باشید.

اگرچه در این ویدیوی نگاه نزدیک، به برخی از مشخصات فنی گوگل پیکسل 3 ایکس ال اشاره نشد، اما بر اساس اخبار قبلی می‌دانیم این مدل دارای یک باتری 3430 میلی‌آمپر ساعتی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود. مغز متفکر گوگل Pixel 3 ایکس ال تراشه اسنپدراگون 845 بوده و رزولوشن دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسل است. برای ثبت تصاویر سلفی باید از دوربین جلویی 8.1 مگاپیکسلی گوشی بهره برد. گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال تا کمتر از ده روز دیگر رونمایی خواهند شد.

ویدیوی گوگل Pixel 3 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بهترین گوشی هایی هستن که اینده رو مال خودشون میکنن گوشی های چینی هستن

  2. کاش دوبله میکردین این ویدو ها رو

  3. واقعن کارای کمپانی گوگل خیلی خنده داره مگه همچین چیزی اصلا ممکنه؟