عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس

انتشار گزارش‌هایی درباره مشکل عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس

برخی کاربران با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی، از مشکل عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) حین قرارگیری‌شان در حالت آماده به کار صحبت کردند. به همین دلیل باید برای شارژ باتری آیفون ایکس اس آن را حتما بیدار کرد!

همانند دیگر پرچمداران معروف بازار، با رسیدن اپل آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به دست کاربران نیز رفته رفته برخی از ایرادات آن‌ها مشخص می‌شود. کاربران زیادی در بورد بحث و گفتگوی وب سایت اپل و همچنین شبکه‌های اجتماعی، از مشکل عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بلافاصله بعد از اتصال کابل شارژر صحبت کرده‌اند.

برخی کاربران به منظور اجرایی شدن فرآیند، مجبور به یک مرتبه لمس نمایشگر برای خارج کردن آن از حالت آماده به کار هستند. برای برخی دیگر، یک مرتبه خارج کردن کابل و اتصال مجدد آن چاره‌ساز بوده است. وب سایت GsmArena برای بررسی این موضوع، تعدادی گوشی اپل آیفون ایکس اس و اپل آیفون ایکس اس مکس را از زیر تیغ گذراند، اما همه آن‌ها، هم در زمان استفاده از شارژر پیش‌فرض درون جعبه و هم در زمان استفاده از شارژر سریع 29 واتی Power Delivery، بدون مشکل شارژ شدند.

کانال یوتیوبی Unbox Therapy نیز تست مشابهی را بر روی تعدادی آیفون پرچمدار سال جاری انجام داد، اما این مرتبه مشکل عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس و‌ آیفون ایکس اس مکس بروز کرد و نشان داد کاربران معترض درباره این ایراد حق دارند. اپل هنوز درباره مشکل عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس و مدل بزرگتر آن، هیچ اظهار نظری نکرده است، اما با گسترده شدن دامنه این ایراد، انتظار داریم به زودی اخباری رسمی پیرامون آن بشنویم.

عدم شارژ شدن آیفون ایکس اس با اتصال کابل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. سلام
    من خودم ایکس اس دارم هم زمان یکی از دوستام ایکس اس مکس گرفت هیچ کدوم هیچ مشکلی با دیوایس هامون نداریم
    تمام مشکلاتی که من شنیدم یا در سایتها پخش میشه همگی شایعس و هیچ پایه و اساسی نداره و کذب محضه اون کسانی هم که مغرضانه نظر دادن باتوجه به این که خیلی از اونها هنوز ایفون رو باهاش کار نکردن دوستان حقیقت گو باشید
    بااحترام

  2. مال من که همچین مشکلی نداره
    دروغ محضه… دو روز دیگه میان میگن منفجر میشه.

  3. خاک تو سر اپل واسه گوشیایی که ساخته

  4. اپل چرا اینجوری شده😪😪😪😪😪😪😪😪😪دیگه بدرد نمیخوره اه

  5. اینجور ه معلومه تست یا ازمایشی روشون نکردن

  6. هر روز یه خبر خنده دار از اپل

  7. باور نمی کنم که همچین اتفاقی افتاده باشه و این خبر بیشتر ساختگی می باشد تا اینکه بخواهد واقعیت داشته باشد

  8. خاک تو سر اپل با این گوشی هاش

  9. خوب وقتی یه وب سایت اومده چند تا برسی کرده و همشون درست بوده ممکنه این اشخاصی که میگن مال ما خراب بوده فیک باشن و توسط یک شرکت استخدام شده باشن