مادربردهای B450 ایسوس

قدرت نسل جدید Ryzen را با مادربردهای B450 ایسوس احساس کنید

شرکت ایسوس، مادربردهای سازگار با چیپست میان رده B450 شرکت AMD را برای همه سری‌های خود معرفی کرد. در ادامه به معرفی جدیدترین مادربردهای B450 ایسوس می‌پردازیم.

با معرفی چیپست میان‌رده B450 توسط شرکت AMD، ایسوس بزرگترین شریک تجاری این کمپانی در حوزه تولید مادربرد در جهان، کامل‌ترین سری مادربردهای سازگار با این پلتفرم را معرفی کرد. با توجه به قیمت این رده و کارایی عالی آن، ایسوس برای همه سری‌های ROG STRIX ، TUF Gaming و Prime مدل‌های متعددی را برای همه نوع سبک کاربری فراهم کرده است.

معرفی مادربردهای B450 ایسوس

ROG STRIX ؛ بازی تا بی نهایت

در دنیای سخت افزار نام و سبک طراحی ROG به عنوان الگویی برای گیمینگ باب شده است. ایسوس با استفاده از ترکیب ROG و STRIX، ویژگی‌های گیمینگ از رده بالاترین‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار گیمرها قرار داده است. ظاهر لوکس و زیبا، سخت افزار کارآمد به همراه نرم افزار‌های متعدد گیمینگ از خصیصه مادربردهای B450 ایسوس است.

مادربردهای B450 ایسوس

دو مدل شاخص این سری مادربردهای ROG STRIX B450-F Gaming و ROG STRIX B450-I Gaming است که به ترتیب در دو فرم فاکتور محبوب ATX و mini-ITX طراحی شده‌اند. ROG STRIX B450-I Gaming با ابعاد کوچک خود دنیایی از امکانات کارآمد نظیر رابط بی سیم شبکه پرسرعت دوباند 802.11ac و کارت صوتی قدرتمند کمبو با M.2 و نورپردازی زیبای AuraSync بهترین گزینه برای اسمبل سیستم‌های جمع و جور است.

مادربردهای B450 ایسوس

ROG STRIX B450-F Gaming برخلاف مدل قبلی، محیطی پهناور برای اسمبل‌های بزرگ و استفاده از چینش‌های چند کارت گرافیک برای شما آمده به خدمت است. خنک‌سازی بی‌نظیر، قطعات با کیفیت مدار تغذیه، اسلات‌های PCIe 3.0 M.2 و نورپردازی AuraSync، ترکیبی کامل برای اسمبل کیس‌های سری تاور را برای شما در دسترس می‌گذارد.

مادربردهای B450 ایسوس

TUF Gaming ؛ سرباز جدید در ارتش Ryzen

مادربرد برای گیمرها مانند یک سرمایه اندوخته است و ممکن است چند نسل یک بار پلتفرم را ارتقا دهند و از طرفی هم ممکن است برای همه امکان تهیه مادربردهای گیمینگ واقعی از لحاظ مالی مهیا نباشد. به همین منظور، ایسوس جان‌سخت‌ترین‌های خود را با ویژگی‌های گیمینگ برای گیمرهای با بودجه محدود تولید کرده است. این سری از مادربردهای B450 ایسوس علاوه بر داشتن قطعات با طول عمر بسیار طولانی و رفع نیازهای واقعی گیمینگ مانند کارت صدای قدرتمند، ظاهر جذاب و کارایی عالی، قیمتی بسیار مناسب داشته و گیمرها مجبور به خرید مادربردهای غیر گیمینگ ارزان‌قیمت نیستند.

مادربردهای B450 ایسوس

فراتر از مادربرد، ایسوس با همکاری شرکای بزرگ معتبر دیگر قطعاتی کارآمد با ظاهر TUF Gaming تحت عنوان TUF Gaming Alliance برپا کرده است. با قدرت ایسوس در دنیای سخت افزار و علاقه گیمرها به این برند، پروژه TUF Gaming Alliance بسیاری از برندهای معرف تولید کننده سخت افزار را در برگرفته و به سادگی می‌توانید سیستم گیمینگ خود را با قطعاتی با ظاهر یکسان اسمبل کنید.

مادربردهای B450 ایسوس

شاهکار سری TUF Gaming با چیپست B450، مادربردهای TUF B450-Plus Gaming و TUF B450M-Plus Gaming هستند که همه اجزای آن از ماسفت‌ها، چوک‌ها و خازن‌ها تا سایر قطعات تشکیل‌دهنده روی مادربرد با گواهی استاندارد نظامی واقعی و قابل استناد (برخلاف سایر برند های مدعی این استاندارد) عرضه می‌شوند! دو فرم فاکتور micro-ATX و ATX با همراهی سخت افزار قدرتمند و کارت صدای DTS  هشت کاناله از ویژگی این مادربردها است.

مادربردهای B450 ایسوس مادربردهای B450 ایسوس

Prime ؛ زمان مناسب برای ارتقای یه یک Ryzen قدرتمند

سری Prime، به طور کامل از بخش گیمینگ جداست و پیشنهاد ایسوس استفاده از آن به منظور کارهای روزمره و کسب کار یا مصارف تجاری است. پرچمدار مادربردهای B450 ایسوس در سری Prime، مادربرد Prime B450-Plus است که با دارا بودن امکانات متعدد نظیر Fan Xpert 4 Core، 5X Protection III safeguards، کارت صوتی premium 8-Channel HD و نورپردازی AuraSync، تمامی نیازهای مرتبط به کسب و کار شما را پوشش داده و پرستیژ کارتان را نیز به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند.

مادربردهای B450 ایسوس مادربردهای B450 ایسوس

ممکن است برای کسب و کار نیاز به مادربردی ارزان‌تر داشته باشید! ایسوس این وجه کار را نیز در نظر گرفته و با فرم فاکتور micro-ATX مدل‌های Prime B450M-A و  B450M-K را در دسترس قرار داده است. ایسوس بر خلاف سایرین به منظور کاهش هزینه از کیفیت قطعات کم نمی‌کند و در این دو مادربرد نیز ویژگی‌های کلیدی و مهم نظیر Fan Expert، 5X Protection III و DIGI+ VRM به همراه راهکار حفاظتی همیشگی خود را گنجانیده تا خیالتان از بابت پایداری در کسب و کار راحت باشد.

مادربردهای B450 ایسوس مادربردهای B450 ایسوس

سری جدید مادربردهای AMD هم اکنون در کشور با گارانتی خوشنام توزیع کننده رسمی مادربردهای سری AMD ماتریس، هم اکنون در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واقعا مادربورد های محشرین

  2. چه چیزای خفنی هستند ولی واسه ما دیگه نمی ارزه و هر کدومشون شاید ۵ میلیون تومان پول باشه

  3. چقدر خوبه چقورهم درهم برهمه

  4. اگه این مادربرد رو برای کی میخواید باید بدونید که با پولش میشه الان یک پلی استیشن ۴ خرید