گلکسی A6s

تصاویر سامسونگ گلکسی A6s در وب سایت TENAA فاش شد

تصاویر گلکسی A6s در وب سایت TENAA رویت شد. پیشتر تصور می‌کردیم سامسونگ گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s)، که قبلا با نام گلکسی پی 30 شناخته می‌شد، اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این شرکت است، اما عکس‌های جدید این ادعا را رد می‌کنند.

سامسونگ تصمیم دارد تا انتهای سال جاری، یک گوشی میان‌رده مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی کند. البته سنسور آن از نوع اپتیکال خواهد بود، چرا که شرکت، سنسور التراسونیک حرفه‌ای‌تر ساخت دست کوالکام را مخصوص گلکسی اس 10 نگه داشته است. تا امروز، انتظار داشتیم گلکسی A6s که پیشتر با نام گلکسی P30 شناخته می‌شد، نخستین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش سامسونگ باشد.

سامسونگ گلکسی A6s اخیرا در وب سایت TENAA، مرجعی که اجازه فروش گوشی های هوشمند در بازارهای کشور چین را صادر می‌کند، ظاهر شده است. این گوشی با شماره مدل SM-G6200، که پیشتر به مدل گلکسی P30 نسبت داده می‌شد، همراه شده است. در تصاویر گلکسی A6s شاهد قرارگیری اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی هستیم. به همین دلیل این گوشی، فاقد اسکنر زیر نمایشگر خواهد بود.

تصویر پنل پشتی گلکسی A6s

گلکسی A6s

سامسونگ تا امروز علاقه‌ای به طراحی ناچ استایل نشان نداده و به نظر می‌رسد علاقه‌ای برای پیوستن به جمع دیگر گوشی‌سازان در این زمینه داشته باشد. از طرفی درون تصاویر گلکسی ای 6 اس نیز هیچ بریدگی نمی‌توان یافت. به جز صفحه نمایش 5.9 اینچی و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A6s اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست. سامسونگ هنوز درباره زمان رونمایی و عرضه گلکسی A6s اظهار نظر نکرده است. پیش‌بینی می‌کنیم این مدل ابتدا در بازارهای کشور چین و سپر در دیگر نقاط دنیا عرضه شود.