گوشی نوکیا

دو رویداد اچ ام دی گلوبال سازنده گوشی های نوکیا، طی دو هفته آتی برگزار می‌شود

طی دو هفته آتی، دور رویداد اچ ام دی گلوبال در روزهای چهارم اکتبر و یازدهم اکتبر برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد با معرفی چندین گوشی هوشمند نوکیای ارزشمند طی رویدادهای متفاوت، وارد فاز جدیدی از رقابت شود.

نخستین رویداد اچ ام دی گلوبال چند روز دیگر و در تاریخ دوازدهم مهر ماه (پنجشنبه) و دومین رویداد آن یک هفته بعد از این اتفاق و در تاریخ نوزدهم مهر ماه برگزار خواهد شد. در حالی که شرکت‌های بزرگ و قدیمی همچون اچ تی سی و سونی اکنون جزو ده گوشی‌ساز بزرگ دنیا نیستند، اچ ام دی گلوبال با کمتر از دو سال فعالیت خود را به لیست ده مورد اول رسانده و برگزار دو رویداد آن با فاصله زمانی کم، نشان می‌دهد این شرکت استراتژی‌های جدیدی برای افزایش سهم بازار در سر دارد.

محصولات دو رویداد اچ ام دی گلوبال

پیش از همه انتظار داریم در یکی از این رویدادها، گوشی نوکیا ایکس 7 (نوکیا 7.1 پلاس) رونمایی شود. این گوشی، جانشین نوکیا ایکس 6 خواهد بود که به ادعای اچ ام دی گلوبال، مورد انتظارترین گوشی نوکیا از زمان ورود مجدد این برند به بازار موبایل است. پیشتر، به گوشه‌ای از مشخصات گوشی نوکیا 7.1 پلاس از طریق وب سایت TENAA پی برده بودیم.

رویداد اچ ام دی گلوبال

بر اساس اخبار اخیر، سه گوشی جدید اچ ام دی گلوبال شامل نوکیا 9 در راه هستند. نوکیا 9 یک پرچمدار مجهز به دوربین پنج گانه به شمار رفته و محصولی است که بدون شک، باید برای رونمایی آن رویدادی منحصربه‌فرد برگزار شود! محصول دیگر بعد از نوکیا 7.1 پلاس، نخستین گوشی گیمینگ این برند محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن رونمایی یک گوشی پرچمدار مجهز به دوربین پنج گانه و یک گوشی گیمینگ بسیار قدرتمند، می‌توان دلیل برگزاری دو رویداد اچ ام دی گلوبال طی دو هفته به صورت پیاپی را توجیه کرد.

سامسونگ نیز در نوزدهم مهر ماه، همزمان با اچ ام دی گلوبال، برگزارکننده یک رویداد خواهد بود. از آنجایی که تا فرا رسیدن نمایشگاه MWC و یا حتی CES سال آینده میلادی یعنی زمان رونمایی گلکسی اس 10 چند ماه باقی مانده است، این رویداد به احتمال زیاد میزبان یک یا چند میان‌رده جدید این شرکت شامل سامسونگ گلکسی ای 6 اس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امید وارم نوکیا خودی نشون بده