مانیتور گیمینگ جدید ال جی

مانیتور گیمینگ جدید ال جی با پشتیبانی از HDR10 و قیمتی رقابتی از راه رسید

مانیتور گیمینگ جدید ال جی با نام 32UK550-B معرفی شد. نمایشگر 4K شرکت ال جی ضمن پشتیبانی از فناوری HDR10، با قیمتی رقابتی در انتظار عرضه به بازار است.

به لطف محصول جدیدی که اخیرا ال جی معرفی کرده است، احتمالا قیمت نمایشگرهای گیمینگ HDR در بازار جهانی بیش از پیش کاهش پیدا خواهد کرد. LG 32UK550-B به صفحه نمایشی 32 اینچی با وضوح 2160×3840 مجهز شده است و ضمن پوشش 95 درصد از فضای رنگ DCI-P3، از فناوری های HDR10 و AMD FreeSync (در نرخ حداکثر 60 هرتز) نیز پشتیبانی می‌کند. مانیتور جدید ال جی همچنین از بیشتر از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی کرده و کالیبراسیون آن به صورت کارخانه‌ای انجام شده است. علاقه‌مندان به خرید این نمایشگر جدید باید فقط 500 دلار بپردازند. در حال حاضر، محصول پیش رو فقط در بازار ژاپن به فروش می‌رسد، ولی در آینده نزدیک احتمالا شاهد عرضه آن در اروپا و آمریکای شمالی هم خواهیم بود.

تجهیز مانیتور گیمینگ جدید ال جی به پنل VA

البته، با این قیمت نباید در انتظار برخی از امکانات یا ویژگی‌های خاص باشید. به عنوان نمونه، ال جی از پنل VA به جای IPS استفاده کرده است؛ در این صورت خبری از زاویه‌های دید فوق‌العاده خوب نخواهد بود. نمایشگرهای IPS و 32 اینچی 4K و HDR ال جی همچون 32UD99-W، با قیمت هزار دلار به فروش می‌رسند.

حداکثر شدت روشنایی مانیتور گیمینگ جدید ال جی، 300 نیت بوده و به اندازه‌ای بالا نیست که با حداقل استانداردهای DisplayHDR مطابقت داشته باشد؛ هرچند، این میزان برای عموم کاربران کافی خواهد بود. می‌توان گفت این محصول جدید، پاسخ کره‌ای‌ها به نمایشگر 32 اینچی 4K و HDR بنکیو EW3270U است؛ دستگاهی که با مشخصات و برچسب قیمت مشابه به فروش می‌رسد. LG 32UK550-B از تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) با قیمت 485 دلار در ژاپن عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واسه بازی کردن فقط تلویزیون میچسبه

  2. دلار داره میاد پایین خدا کنه بشه هزار تومن با یک میلیون از اینا بخریم

  3. این مانیتور به لطف عملکرد قدرتمند و کیفیت بی­ نظیر و تصویر و طراحی مدرن تجربه بازی کردن جارو را بسیار بهبود بخشیده است.