اچ پی اسپکتر فولیو

اچ پی اسپکتر فولیو ؛ نخستین لپ تاپ تبدیل شونده چرمی جهان

لپ تاپ اچ پی اسپکتر فولیو (HP Spectre Folio)، نخستین لپ تاپ تبدیل شونده چرمی جهان است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت لپ تاپ جدید اچ پی Spectre Folio بیشتر آشنا شوید.

اچ پی محصولات کامپیوتری خوبی را می‌سازد و آخرین محصول این شرکت نیز می‌تواند به خوبی توجه کاربران را به خود جلب کند. نام این محصول اچ پی اسپکتر فولیو است و برخلاف دیگر لپ تاپ های بازار، از یک بدنه‌ی آلومینیومی شیک بهره نمی‌برد. این لپ تاپ پریمیوم در اصل با چرم ساخته شده است. این یک دیوایس تنبدیل شونده است، پس شما می‌توانید به صورت یک لپ تاپ یا یک تبلت از آن استفاده کنید.

اچ پی اسپکتر فولیو

به گفته‌ی سازنده، اچ پی اسپکتر فولیو نخستین کامپیوتر تبدیل شونده چرمی جهان است. این مواد با دوام ارائه کننده یک لولا طبیعی و شاسی انعطاف پذیر هستند. دوخت چرم در اطراف این لپ تاپ نیز چهره‌ی زیبایی را به آن بخشیده‌اند و در دست گیری آن به شما احساس خوبی را القا خواهد کرد.

لپ تاپ اچ پی اسپکتر فولیو توسط یک پردازنده نسل هشتمی سری Y اینتل Core i7 قدرت می‌گیرد که با ظرفیت رم حداکثری 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 2 ترابایتی SSD همراه خواهد بود. چهار اسپیکر در جلوی این لپ تاپ به کار گرفته شده است که آن‌ها نیز توسط شرکت بنگ اند اولافسن کالیبره شده‌اند. مشتریان همچنین می‌توانند این لپ تاپ دو کاره را با یک نمایشگر Full HD یا یک نمایشگر 4K خریداری کنند. نسخه 4K این لپ تاپ اواخر امسال روانه‌ی بازار خواهد شد.

قیمت لپ تاپ اچ پی اسپکتر فولیو

این لپ تاپ به لطف پشتیبانی از دو سیم کارت eSIM (و البته نسخه فاقد سیم کارت نیز عرضه می‌شود)، ارائه کننده تجربه یک کامپیوتر همیشه متصل خواهد بود. این به کاربران اجازه خواهد داد تا خیلی سریع به شبکه‌های سلولار برای دسترسی به اینترنت در هر جایی، دسترسی پیدا کنند. پیشفروش این لپ تاپ از روز گذشته آغاز شده است و شما می‌توانید آن را در رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز بورگوندی خریداری کنید. قیمت پایه مدل‌های Core i5 و Core i7 آن 1299 و 1499 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. منظور تبدیل شونده رو نفهمیدم

  2. مثل مخافظ گوشیه دیگه

  3. بخاطر چرمش اینقدر گرونه؟؟؟