بازی مخفی سایت گوگل

چگونه بازی مخفی سایت گوگل (Text Adventure) را اجرا کنیم؟

بازی مخفی سایت گوگل به نام Text Adventure که به تازگی توسط کاربران کشف شده است، چگونه اجرا می‌شود؟ ما در این مقاله نحوه‌ی دسترسی و اجرای این بازی گوگل را به شما آموزش خواهیم داد.

گوگل پیش از آن که یک سازنده گوشی های هوشمند، ارائه کننده سرویس ایمیل، یک سازنده لوازم خانگی هوشمند باشد تنها یک وب سایت با جعبه‌ی جستجو بود. با این حال حتی همین وب سایت ساده نیز در دستکش خود ترفندهای جالبی دارد که برخی از آن‌ها قابل کشف هستند. کاربران به تازگی متوجه بازی مخفی سایت گوگل شده‌اند که هرکسی می‌تواند با یک روش خاص آن را به اجرا دراورده و تجربه کند. این بازی با همکاری RockPaperShotgun توسعه پیدا کرده است.

به منظور دسترسی به بازی مخفی سایت گوگل شما ابتدا باید مرورگر درستی را انتخاب کنید. مرورگر خود گوگل، یعنی کروم، مرورگری است که به صورت پیشفرض از این بازی پشتیبانی می‌کند. مرورگرهای فایرفاکس و مایکروسافت اج نیز قادر به اجرای آن هستند، اما طبق بررسی انجام گرفته آن به خوبی در مرورگر مایکروسافت اجرا نمی‌شود. همچتین متاسفانه مرورگر سافاری قادر به اجرای این بازی در سایت گوگل نیست.

بازی مخفی سایت گوگل

در مرورگری که انتخاب کرده‌اید، وارد سایت گوگل شوید. مطمئن شوید که دامنه Google.com است. سپس در جعبه جستجو عبارت “text adventure” را وارد کنید و دکمه‌ی جستجو را بفشارید. حالا بر روی صفحه کلیک راست کرده و گزینه‌ی “inspect” (در ویندوز Ctlr+Shift+I یا Cmd+Option+I در مک) را انتخاب کنید. در منویی که در کنار صفحه نمایان می‌شود، بر روی زبانه‌ی “Console” کلیک کنید. شما باید عبارت “?Would you like to play a game”‌به معنی این که «آیا شما می‌خواهید یک بازی را اجرا کنید؟» را مشاهده کنید.

بازی مخفی سایت گوگل

عبارت “Yes” را تایپ کنید و سپس کلید اینتر را بفشارید تا بازی مخفی سایت گوگل اجرا شود.

هدف بازی مخفی سایت گوگل

هدف از این بازی مخفی در واقع پیدا کردن واژه‌های گم شده‌ی “Google” با دستوراتی ابتدایی است. شما برای ناوبری در این بازی می‌توانید کاراکتر را با تایپ عبارت‌های ساده‌ای کنترل کرده و پازل را کامل کنید. این عبارت‌ها شامل north, south, east, west, grab و use هستند. شاید این بازی کمی پیچیده به نظر برسد، اما واقعا سرگرم کننده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اصلا قانع نشدم واسه بازی کردن همچین چیزی

  2. چ بازی کسل کننده ایه