مایکروسافت سرفیس پرو 6

مایکروسافت سرفیس پرو 6 معرفی شد؛ پردازنده 4 هسته‌ای در یک تبلت باریک

مایکروسافت در رویداد پاییزی خود از تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 (Microsoft Surface Pro 6) خود همراه با پردازنده 4 هسته‌ای و عملکردی بهتر از نسل‌های پیشین پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت سرفیس پرو ۶ مایکروسافت بیشتر آشنا شوید.

در حالی که محصولات سرفیس در بازار دیوایس های تبدیل شونده یک پیشرو بودند، اما رقبا از هر طرفی شامل سری یوگا لنوو، آیپد پرو اپل و حتی اسپکتر فولیو شرکت اچ پی که به تازگی معرفی شده به سمت این محصولات هجوم آورده‌اند. سرفیس پرو سال گذشته فرصتی برای تنفس مجدد دیوایس تبدیل شونده بالارده مایکروسافت را به ارمغان آورد، در حالی که عمر باتری بالا را نیز ارائه می‌کرد. حالا زمان یک نسخه تازه‌تر به نام سرفیس پرو 6 رسیده است که با پردازنده نسل هشتمی اینتل، ظرفیت رم حداکثری 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع SSD و رنگبندی مشکی، آبی، قرمز و خاکستری به‌روز شود. این دیوایس همچنان با یک کانکتور هوشمند و درگاه‌هایی به سبک USB نوع A شارژ می‌شود.

مایکروسافت سرفیس پرو 6

سرعت سرفیس پرو 6 دو برابر مک بوک ایر

مایکروسافت ادعاهای زیادی را در ارتباط با سرفیس پرو 6 خود دارد؛ آن‌ها معتقدند که این تبلت از نظر گرافیکی 50 درصد سریع‌تر از مک بوک ایر 13 بوده و نمایشگر آن نیز 3.8 برابر پیکسل‌های بیشتری را در خود جای داده است. به طور کلی از نظر عملکردی نیز این دیوایس 2 برابر سریع‌تر از مک بوک ایر اپل است. از نظر قدرتی، این دیوایس حتی از آخرین نسل سرفیس پرو نیز 67 درصد قدرتمندتر است.

طراحی سرفیس پرو 6 مایکروسافت تغییرات زیادی نداشته است؛ لولای همه جانبه باقی مانده، قلم سرفیس پن نزدیک به آن است و نسبت ابعاد 3:2 نیز کمک می‌کند تا این صفحه نمایش به عنوان یک تبلت سودمند باشد. اما نمایشگر سرفیس جدید با تراکم پیکسلی 267ppi به طور کلی بهبود پیدا کرده و به گفته‌ی پانوس پانای (خالق سرفیس) بیشترین کنتراست را در بین تمامی مدل‌های سرفیس پرو دارد. علاوه بر این یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای مکالمه تصویری و استفاده از فناوری تشخیص چهره Windows Hello در بالای نمایشگر تعبیه شده است. نقطه قوت برای فروش نسل جدید تبلت دوکاره مایکروسافت، عمر باتری 13.5 ساعته آن در حالیست که وزن آن همچنان 770 گرم باقی‌مانده است.

قیمت سرفیس پرو 6

این تبلت قرار است همراه با سرفیس لپ تاپ 2 که آن هم امشب معرفی شد، با آغاز قیمت 899 دلار برای نسخه Core i5 از تاریخ 16 اکتبر (24 مهر ماه) به فروش برسد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از لبتابه گرون تره که همون لبتابو بخریم بهتره