سرفیس لپ تاپ 2

سرفیس لپ تاپ 2 با پردازنده نسل هشتمی اینتل و رنگ مشکی معرفی شد

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 2 (Microsoft Surface Laptop 2) به همراه پردازنده نسل هشتمی اینتل پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت سرفیس لپ تاپ ۲ مایکروسافت بیشتر آشنا خواهید شد.

مایکروسافت کامپیوتر سرفیس لپ تاپ خود را با پردازنده نسل هشتمی اینتل و قاب پشتی مشکی رنگ به‌روزرسانی کرد. دومین نسل این کامپیوتر که سرفیس لپ تاپ 2 نام دارد، 85 درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود است و از باریک‌ترین LCD بر روی یک لپ تاپ لمسی میزبانی می‌کند. در این نسل مدل ابتدایی 100 دلار ارزان قیمت‌تر نیز شده و با 899 دلار از 16 اکتبر (24 مهر ماه)‌ به فروش خواهد رسید.

سرفیس لپ تاپ 2 فاقد درگاه USB-C

در مدل امسال سرفیس لپ تاپ به نظر می‌رسد بیشتر بر روی مشخصات فنی تمرکز شده است. در حالی که مایکروسافت مشخصات فنی کامل این لپ تاپ را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد از نظر درگاه همچنان این لپ تاپ نقص دارد و این به معنای یک سال دیگر، بدون درگاه USB‌ نوع C است. سرفیس لپ تاپ 2 همچنان از یک نمایشگر 13.5 اینچی برخوردار است و ارائه کننده عمر باتری 14.5 ساعته در هنگام تماشای بدون وقفه‌ی ویدیو خواهد بود. این ادعا برای نسل جدید لپ تاپ مایکروسافت می‌تواند بیشتر نزدیک به واقعیت باشد.

سرفیس لپ تاپ 2

نسخه اصلی سرفیس لپ تاپ در ماه مه 2017 معرفی شد و به لطف توازنی که بین اندازه، قدرت و استایل آن وجود داشت خیلی سریع به یک از محبوب‌ترین لپ تاپ های جهان تبدیل شد. مدل اصلی این لپ تاپ از یک رم 4 گیگابایتی برخوردار بود و خبری از درگاه‌های مدرن USB‌ نوع C‌ نیز بر روی آن نبود، در حالی که از همان زمان رفته رفته به یک استاندارد تبدیل می‌شدند. با نگاهی به نسل جدید، معضل نبود درگاه USB نوع C همچنان بدون حل باقی‌مانده است؛ حالا ما مشتاقیم تا در مورد رم بشنویم.

در حالی که نخستین سرفیس لپ تاپ هنوز هم ارائه کننده بهترین گزینه‌ها در بین لپ تاپ های جهان است، مدل جدید می‌تواند خود به رقیبی جدی برایش تبدیل شود. طی ماه‌های اخیر هواوی ادعا کرده که به لطف عرضه یک لپ تاپ با حاشیه‌های فوق باریک نمایشگر، طراحی ساده‌تر و شیک‌تر و قدرت بالاتر (به همراه درگاه‌های محبوب) لقب بهترین لپ تاپ را از آن محصول خود کرده است، اما آغاز قیمت هواوی میت بوک ایکس پرو بسیار بالا (1500 دلار) بوده که در این برهه از زمان می‌تواند این اختلاف قیمتی برای بسیاری از خریداران زیاد باشد.

مایکروسافت با سرفیس لپ تاپ 2 دانش آموزان کالج و مصرف کنندگان عادی روزمره که به دنبال خرید یک کامپیوتر همراه قابل اطمینان هستند را هدف گرفته است. گرچه ظاهر نسل جدید لپ تاپ مایکروسافت بدون تغییر مانده، اما در داخل آن حالا بهتر از قبل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چخبره اینقدر لب تاب هی معرفی شده