کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2 ؛ سریع‌ترین سرفیس مایکروسافت

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2 (Microsoft Surface Studio 2) همراه با پردازنده نسل هشتمی اینتل و سرعت گرافیکی بیشتر معرفی شد. مایکروسافت، کامپیوتر بدون کیس سرفیس استودیو ۲ را سریع‌ترین سرفیس خود نامیده است.

مایکروسافت نخستین کامپیوتر سرفیس استودیو خود را 2 سال پیش طی یک رویداد خبری در نیویورک سیتی معرفی کرد. امروز این شرکت ازدومین نسل این کامپیوتر قدرتمند را با نام سرفیس استودیو 2 رسما پرده برداشت. سرفیس استودیو 2 از نمایشگر 28 اینچی یکسان با نسل پیشین خود بهره می‌برد، اما نمایشگر آن حالا بهبود پیدا کرده‌تر شده و از نظر داخلی نیز سخت افزار آن دستخوش تغییراتی شده تا مایکروسافت آن را سریع‌ترین سرفیس خود بنامد.

نمایشگر جدید به کار رفته در این کامپیوتر All-in-One حدود 38 درصد شفاف‌تر از مدل قبلی است و 22 درصد نیز کنتراست بیشتری را ارائه می‌کند. تمام این‌ها از 13.5 میلیون پیکسل بر روی نمایشگر سرفیس استودیو 2 شکل می‌گیرد. این نمایشگر حتی می‌تواند از 4096 نقطه حساس قلم هوشمند سرفیس پن نیز پشتیبانی کند. مایکروسافت همچنین قابلیت اتصال قلم سرفیس پن به کنار قاب سرفیس استودیو جدید را مشابه آنچه که در مدل‌های سرفیس پرو ممکن است، به کاربران ارائه می‌کند.

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2

در زیر قاب 50 درصد قدرت گرافیکی بیشتر را می‌توان به لطف تراشه جدید انویدیا که از معماری پاسکال بهره می‌برد یافت. این می‌تواند ظرفیت‌های رندر ویدیویی و حتی گیمینگ دیوایس را ارتقا ببخشد. درست همانند نسخه قبلی، قابلیت پیشفرضی برای پشتیبانی از اتصال دسته کنسول ایکس باکس وان به این دیوایس وجود دارد. مایکروسافت دیگر مشخصات فنی این کامپیوتر همه کاره را نیز بهبود بخشیده است. در اینجا یک حافظه داخلی 2 ترابایتی SSD به جای یک درایو هیبریدی کم سرعت‌تر در نسخه اصلی سرفیس استودیو گنجانده است. این می‌تواند سرعت کامپیوت را ارتقا بخشیده و ظرفیت‌های بیشتری را به آن بی‌افزاید.

قیمت و زمان عرضه سرفیس لپ تاپ 2

مایکروسافت هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق سرفیس لپ تاپ 2 را اعلام نکرده است، اما به گفته‌ی این شرکت ردموندی دومین نسل کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت به زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. لبتاب های اپل میارزه همه اینا

  2. مرا همچین سیستمی ارزوست

  3. من هنوز تو کف مانیتورشم