سرفیس پرو 6

سرفیس پرو 6 ؛ بررسی اولیه تبلت جدید مایکروسافت

سرفیس پرو 6 (Microsoft Surface Pro 6) رسما در نیویورک معرفی شد. در بررسی اولیه سرفیس پرو ۶، نگاهی به مشخصات، طراحی و امکانات تبلت جدید مایکروسافت خواهیم داشت.

مایکروسافت با برگزاری یک رویداد رسانه‌ای در نیویورک، تبلت / لپ تاپ هیبریدی Surface Pro 6 را در کنار Surface Laptop 2 معرفی کرد. علی‌رغم طراحی مشابه این محصول جدید با نسل قبلی، سازندگان از سخت افزاری بهتر استفاده کرده‌اند. مایکروسافت، سرفیس پرو 6 را با نسل هشتم از پردازنده‌های سری Core اینتل به‌روز کرده و تبلت تازه‌نفس خود را با رنگ جدید مشکی مات در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اگرچه به لطف تغییر در سیستم خنک‌کننده دستگاه، امکان پشتیبانی از پردازنده‌های چهار هسته‌ای وجود دارد، اما رنگ جدید مشکی مات بیش از همه توجه ما را به خود جلب کرده است. با کمی دقت می‌توان گفت رنگ و طراحی سرفیس پرو 6 تا حد زیادی مشابه محصولات قدیمی‌تر سرفیس RT و سرفیس Pro است. به علاوه، بخش بیرونی نیز تغییرات چندانی نداشته است.

سرفیس پرو 6

طراحی مشابه یعنی هم‌چنان خبری از پورت‌های USB-C نیست و کاربران می‌توانند از پورت Mini DisplayPort برای اتصال دستگاه به مانیتور استفاده کنند. مایکروسافت همچنین از Surface Connector استفاده کرده است. در پایه نگهدارنده برای نمایشگر 12.3 اینچی این تبلت نیز تغییری دیده نمی‌شود.

اگر همیشه در رویای خرید نسخه مشکی‌رنگ سرفیس پرو بودید، محصول پیش رو می‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ اما واقعا تغییرات داخلی و استفاده از سخت افزار جدیدتر است که آخرین نسل سرفیس را متمایز می‌کند. مایکروسافت از نسل هشتم پردازنده‌های چهار هسته‌ای Core i5 به عنوان قلب تپنده دستگاه استفاده کرده است. این یعنی کاربران باید خود را برای سرعت بسیار بالاتر و احتمالا مصرف بهینه‌تر آماده کنند. نسخه پایه سرفیس پرو 6 از تاریخ 16 اکتبر (24 مهر ماه) با قیمت 899 دلار به فروش می‌رسد.

تصاویر سرفیس پرو 6

ویدیوی نگاه نزدیک به سرفیس پرو 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نمایشگاه مارکوسافت بوده ؟؟

  2. بخدا این قبل گرونی سقفش سه تومن بوده الان هشت تومن کی داره بده