تولید گلکسی ای 6 اس در چین

تولید گلکسی ای 6 اس سامسونگ به تولیدکننده گوشی های شیائومی سپرده شد

تولید گلکسی ای 6 اس سامسونگ به دست وین تک، یکی از تولیدکنندگان گوشی های شیائومی سپرده شده است. گوشی میان رده گلکسی ای 6 اس سامسونگ به دوربین دوگانه و نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد بود. 

نیمه دوم سال 2018 به نظر می‌رسد برای سامسونگ مهم است. پس از یک سال که این شرکت گوشی های انحصارا مجهز به نمایشگرهای AMOLED را عرضه کرد، این شرکت طی ماه‌های گذشته از گوشی هایی با پنل LCD پرده گشایی کرده است. این قابلیتی است که اجازه می‌دهد گوشی های میان رده سامسونگ بدون افزایش قیمت چشمگیری بتوانند از قابلیت‌های مختلفی میزبانی کنند. و حالا خبر می‌رسد به منظور کاهش هرچه بیشتر قیمت‌ها، سامسونگ قصد دارد تولید گلکسی ای 6 اس را به شرکت دیگری واگذار کند.

تولید گلکسی ای 6 اس در چین

عملکرد سامسونگ در چین تا حدودی تضعیف و کساد شده است و به نظر می‌رسد آن‌ها کمتر از 1 درصد بازار را در اختیار دارند. از این جهت و به خاطر افزایش هزینه‌های نیروی کار، غول کره‌ای یکی از دو کارخانه خود را تعطیل کرد و حالا نیازمند یک تولیدکننده دیگر جدا از خود است. اگر گزارش تازه انتشار یافته درست باشد، سامسونگ با یک شرکت تولیدی به نام Wintech به توافق رسیده است. اگر با این تولیدکننده آشنایی ندارید، لازم به ذکر است که آن‌ها وظیفه‌ی تولید بخشی از گوشی های شیائومی را بر عهده دارند.

مشخص نیست در این لحظه که چنین حرکتی آیا می‌تواند بر روی سوددهی سامسونگ نیز تاثیر گذار باشد یا خیر، اما تولید گلکسی ای 6 اس سامسونگ ابتدا توسط شرکت وین تک مستقر در چین آغاز خواهد شد و این را می‌توان تقریبا قطعی دانست. این گوشی میان رده به یک نمایشگر 6 اینچی Infinity و دوربین دوگانه پشتی مجهز است. اسنپدراگون 660 در راس بخش قدرتی آن قرار دارد و 6 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی گنجانده شده و به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو نیز مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A6 اس سامسونگ همراه با گوشی بالارده گلکسی ای 9 اس و یک دیوایس ناشناخته سوم در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر ماه) معرفی شود. برای مطلع شدن از نسخه‌های قابل عرضه و رنگبندی این گوشی باید تا زمان معرفی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. تنها چیزی که سامسونگ احتیاج داره اتخاذ سیاست جدید در قیمت‌گذاری اسمارت فون هاشه چون اصلا مقرون به صرفه نیست و در بسیاری از موارد شما با قیمت یک میان رده از سامسونگ میتونید پرچمداران دیگر کمپانی‌ها رو خریداری کنید.
    اتخاذ سیاست قیمت‌گذاری مشابه برندهای آنرا و شیائومی می‌تونه بازارهای ازدست‌رفته رو به سامسونگ برگردونه.
    به عبارت دیگر تا وقتیکه سامسونگ پول برند بگیره اوضاع همینطور رو به وخامت خواهد رفت.

  2. وا مگه اینا به هم دشمن نیستن ؟؟؟

  3. خخخ اینم از قدرت و اراده سامسنونگ

  4. پس خود سامسونگ فقط اسمه؟؟؟

  5. اینجور که معلومه سامسونگ هیچ کارشو خودش نمیکنه

  6. همکاری سامسونگ با چینی ها ینی کم اوردنش و این که هرجور میخاد هواوی رو و اپلو مقلوب کنه