قیمت هواوی آنر 8 ایکس

قیمت هواوی آنر 8 ایکس در بازارهای اروپایی مشخص شد

پیش‌تر اشاره کرده بودیم که از این پس نباید آنر ۸ ایکس را یک محصول منحصر به بازار چین دانست و به زودی عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد. حالا اطلاعات دقیق‌تری درباره قیمت هواوی آنر 8 ایکس در اروپا و بازارهای هدف آن به دست آمده است.

در وهله اول باید گفت که این گوشی هوشمند، به یکباره وارد بازار تمام کشورهای اروپایی نمی‌شود و از روز جاری تنها در سه کشور فرانسه، ایتالیا و اسپانیا قابل خریداری خواهد بود. قیمت هواوی آنر 8 ایکس در این کشورها به ترتیب برای مدل 4+64 گیگابابتی، 250 یورو و برای مدل 4+128 گیگابایتی، 300 یورو اعلام شده است.

هواوی آنر 8 ایکس

درج مبالغ 250 و 300 یورویی روی برچسب قیمت هواوی آنر 8 ایکس در اروپا

البته برند آنر تاکید کرده است که تا پیش از پایان سال 2018، این محصول در سایر کشورهای اروپایی نیز قابل ارائه خواهد بود و به زودی در ایالات متحده نیز عرضه می‌شود.

به رغم اینکه آنر 8 ایکس در دسته‌ی گوشی های میان رده جای می‌گیرد؛ اما با وعده‌ی «عملکرد عالی» روانه بازار شده است که با توجه به برخورداری گوشی از تراشه کایرین 710 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali G51، ادعای پربیراهی هم نیست. از طرفی آپدیت نرم افزاری، تکنولوژی انقلابی GPU turbo را نیز وارد آن می‌کند و عملکرد دستگاه در مقوله گیمینگ حتی بهتر هم خواهد شد.

در خصوص به‌روزرسانی سیستم عامل آنر 8 ایکس، هنوز اطلاعات تایید شده‌ای در دست نیست، اما امید می‌رود که سران کمپانی چینی در ماه‌های پیش‌رو، آپدیت اندروید 9 پای را به کاربران ارائه دهند.