ال جی واچ W7

ال جی واچ W7 ؛ نخستین ساعت هوشمند هیبریدی ال جی معرفی شد

ساعت هوشمند هیبریدی ال جی واچ W7 معرفی شد. LG Watch W7 می‌تواند به دو صورت یک ساعت مکانیکی یا یک ساعت هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت ساعت هوشمند جدید ال جی بیشتر آشنا شوید.

مطابق انتظار، کمپانی ال جی شب گذشته در کنار گوشی هوشمند ال جی وی 40 از یک دیوایس پوشیدنی جدید به نام Watch W7 نیز پرده برداری کرد. اما آنچه که این دیوایس را جذاب می‌کندف هیبریدی بودنش است. در اصل ال جی واچ W7 نخستین ساعت هوشمند هیبریدی ال جی است که به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز خواهد بود،‌ اما در زیر قاب آن خبری از تراشه تازه معرفی شده‌ی Snapdragon Wear 3100 کوالکام نیست.

دو حالت استفاده از ال جی واچ W7

از آنجایی که ال جی واچ W7 یک ساعت هوشمند هیبریدی است، ترکیبی از ظاهری مکانیکی با قابلیت‌های دیجیتالی است. به طور مثال، آن به صاحبانش اجازه می‌دهد تا انتخاب کنند چگونه از ساعت استفاده کرده و به عمر باتری بخش هوشمند گوشی کمک کنند. به نقل از ال جی، Watch W7 با هر بار شارژ می‌تواند تا 2 روز روشن بماند و در صورت استفاده از حالت ساعت مکانیکی، تا 100 روز بدون نیاز به شارژ مجدد خواهد بود.

این ساعت هوشمند با کالیبراسیون شرکت سوئیسی Soprod SA توسعه پیدا کرده و نخستین ساعت Wear OS تمام صفحه با پره‌های مکانیکی (و یک چرخ دنده) است. جدا از نمایش زمان، ساعت هوشمند ال جی واچ W7 همچنین می‌تواند اطلاعات بیشتری از جمله ارتفاع سنج، فشارسنج، کرنومتر، تایمر و قطب نما را نیز به نمایش بگذارد. از نظر مشخصات فنی، این ساعت به یک نمایشگر 1.2 اینچی با وضوح 360 در 360‌ پیکسل و تراکم پیکسلی 300ppi مجهز خواهد بود. تراشه Snapdragon Wear 2100 در قلب تپنده ی آن قرار گرفته است که با 768 مگابایت رم و حافظه داخلی 4 گیگابایتی همراه است. همچنین این ساعت هوشمند هیبریدی انرژی لازم برای روشن مانده صفحه نمایش خود را از یک باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند. به لطف تاییدیه IP68 نیز با خیال راحت می‌توانید در زیر آب از این ساعت استفاده کنید.

قیمت و زمان عرضه ال جی واچ W7

کمپانی ال جی از 7 اکتبر (15 مهر ماه) این ساعت هوشمند را با قیمت 500 دلار پیش فروش کرده و از 14 اکتبر (22 مهر ماه) نیز فروش قطعی آن را آغاز می کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بخدا من بکشنم هم این ساعت هارو نمیخرم با این قیمتا

  2. چ زشته سلیقه از این بهتر نبود

  3. 500 دلار خیلیهههه