هدفون های بیسیم نوکیا True Wireless Earbuds و نوکیا Pro Earphones

هدفون های بیسیم نوکیا True Wireless Earbuds و نوکیا Pro Earphones معرفی شدند

اچ ام دی گلوبال همراه با گوشی نوکیا 7.1 از هدفون های بیسیم نوکیا True Wireless Earbuds و نوکیا Pro Earphones نیز پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت این دو هدفون بیسیم نوکیا بیشتر آشنا شوید.

همراه با گوشی جذاب نوکیا 7.1 شرکت اچ ام دی گلوبال شب گذشته از یک جفت هدفون نیز در طول برگزاری رویداد خود در لندن پرده برداری کرد که هر دو آن‌ها نیز یدک کش برند نوکیا هستند. هدفون نوکیا True Wireless Earbuds یک هدفون بالارده استریو است که همراه با یک کیس نگهدارنده عرضه می‌شود. هدفون ها با قرار گرفتن در داخل این کیس شارژ می‌شوند. هر کدام سه بار می‌توانند با این کیس شارژ کامل شوند.

هدفون نوکیا True Wireless Earbuds

هدفون های بیسیم نوکیا True Wireless Earbuds و نوکیا Pro Earphones

هر باد این هدفون تنها 5 گرم است و ارائه کننده 3.5 ساعت پخش موسیقی یا تا 4 ساعت مکالمه صوتی است. هدفون نوکیا True Wireless Earbuds از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در برابر عرق یا پاشش آب نیز مقاوم باشد تا با خیالی آسوده از آن در تمرین‌های ورزشی خود استفاده کنید. همچنین کیس این هدفون از یک دکمه‌ی هوشمند برخوردار است که با فشار آن می‌توانید هدفون را از کیس جدا کنید. هر باد توسط درگاه USB-C که بر روی آن‌ها جای گرفته شارژ می شوند و یک فلش LED نیز نشانگر میزان شارژ آن‌ها خواهد بود.

هدفون نوکیا True Wireless Earbuds به زودی برای پیش خرید با قیمت 129 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

هدفون نوکیا Pro Wireless Earphones

هدفون های بیسیم نوکیا True Wireless Earbuds و نوکیا Pro Earphones

اما در کنار مدل قبلی، اچ ام دی گلوبال از یک هدفون دیگر به نام نوکیا Pro Wireless Earphones نیز پرده برداری کرده است. این یک هدفون پشت گردنی است و می‌تواند با هر بار شارژ‌ ظرفیت حداکثر 10 ساعت پخش موسیقی را ارائه کند. این هدفون از یک ویژگی مغناطیسی هوشمند برخوردار است: شما می‌توانید تنها با جدا کردن بادهای آن از یکدیگر، به موسیقی گوش داده یا یک مکالمه صوتی برقرار کنید. قیمت این هدفون 69 یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ هندزوری خوبیه

  2. اگر با یورو معقول وارد بشه از هر لحاظ هیچ هدفونی باهاش مقابله نمیکنه