اسناد اندروید پای گوشی منعطف سامسونگ

اسناد اندروید پای گوشی منعطف سامسونگ و تراشه اسنپدراگون 8150 را تایید می‌کند

تیم توسعه دهندگان XDA با رویت اسناد اندروید پای مربوط به گوشی های گلکسی اس 9، به اطلاعات تازه‌ای از گوشی منعطف سامسونگ و تراشه جدید کوالکام به نام اسنپدراگون 8150 (Snapdragon 8150)‌ پی برده‌اند.

یکی از اعضای تحقیقاتی گروه توسعه دهندگان XDA به برخی از فایل‌های هسته‌ای قرار گرفته در آپدیت اندروید پای (اندروید 9) مربوط به به‌روزرسانی Samsung Experience 10 UI گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دست پیدا کرده است. این قطعه کدها به 4 مدل گلکسی اس 10 و یک کدنام جدید به نام “Winner” اشاره می‌کنند.

اسناد اندروید پای افشاگری می‌کنند

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نتوانسته از ما مخفی بماند، به ویژه هنگامی که سامسونگ تایید کرد این گوشی نوآورانه را پیش از سال 2018 عرضه خواهد کرد. بنابراین تنها فرصت 3 ماهه‌ای پیش روی سامسونگ برای رونمایی از این گوشی است و همین حالا نیز توسعه نرم افزاری آن در حال انجام خواهد بود.

اسناد اندروید پای

متاسفانه هیچ جزئیاتی در مورد گوشی دارای کدنام Winner در دست نیست، اما از آنجایی که پسوند “us” را می‌توان در نام فایل آن دید، به نظر می‌رسد این محصول مختص بازار ایالات متحده خواهد بود. هنوز خیلی زود است بگوییم گوشی منعطف سامسونگ همان گوشی گلکسی وینر است و با این نام چشم به جهان خواهد گشود، اما شایعات خبر از قیمت بسیار بالای 2 هزار دلاری و بازارهای بسیار محدود برای فروش این گوشی می‌دهند.

اسناد اندروید پای

جدا از این، در اینجا شایعات مختلفی نیز وجود دارد که بر اساس آن‌ها گلکسی اس 10 سامسونگ به یک تراشه رونمایی نشده از کوالکام با نام اسنپدراگون 8150 مجهز خواهد شد. بله درست خواندید، کوالکام بار دیگر می‌خواهد سیاست نامگذاری خود را تغییر داده و تراشه آینده‌اش را با نام اسنپدراگون 8150 در اختیار سازندگان قرار دهد. لازم به ذکر است که این تراشه به مودم Snapdragon X50 پشتیبانی کننده از استاندارد جدید شبکه 5G تجهیز خواهد بود. انتظار می‌رود نسخه آمریکایی/چینی گلکسی اس 10 سامسونگ به جای تراشه اسنپدراگون 845، به تراشه اسنپدراگون 8150 کوالکام مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این گوشی کولاک میکنه حالا ببینید

  2. گوشی های منعطف هنوز جا دارن تا بهتر ظاهر شن

  3. چ عجب ببینیم کی معرفیش میکنه

  4. دوساله سامسونگ قراره گوشی منعطف بده