پژو 2008 و سیتروئن C3

پژو 2008 و سیتروئن C3 به زودی به مشتریان تحویل داده می‌شود

پژو 2008 و سیتروئن C3 که در گذشته پیش فروش شده‌اند، تولید و تحویل خریداران خواهند شد. رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان از تامین شدن قطعات مورد نیاز، برای تولید این خودروها خبر داد.

محمد‌رضا نجفی‌منش، رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان گفت بعد از امضای برجام، تعدادی از شرکت‌های خودروسازی خارجی وارد ایران شدند که شرکت ایران خودرو‌ با پژو و شرکت سایپا با سیتروئن همکاری خود را شروع کردند.

نجفی‌منش در ادامه عنوان کرد که این دو شرکت خودرو‌ساز فرانسوی‌ در گام نخست به سرمایه‌گذاری در ایران پرداخته و حاصل همکاری مشترک آن‌ها با خودروسازان داخلی، افتتاح خط تولید پژو 2008 و سیتروئن C3 بود که تعداد قابل توجهی از آن‌ها نیز پیش فروش شده است.

وی در ادامه گفت به علت خروج آمریکا از برجام و تحریم‌هایی مبنی بر عدم همکاری شرکت‌های خارجی با ایران، دو شرکت خودروسازی پژو و سیتروئن، تمامی فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق در آوردند.

پژو 2008 و سیتروئن C3

خبر خوش برای مشتریان پژو 2008 و سیتروئن C3

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خاطرنشان کرد که اخبار جدیدی مبنی بر تامین قطعات لازم برای تولید پژو 2008 و سیتروئن C3 فراهم شده و در آینده‌ای نزدیک، این خودروها تولید و به دست مشتریان خواهند رسید.

نجفی‌منش در پایان عنوان کرد که مدیران این دو شرکت فرانسوی به تداوم فعالیت خود در ایران تمایل داشته و به دنبال راه حلی برای ادامه همکاری خود با خودروسازان داخلی هستند؛ البته هم اکنون فعالیت این شرکت‌ها در ایران به حالت تعلیق در آمده است.

پژو 2008 و سیتروئن C3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام
    مملکت صاحب نداره ….همه چیز رو هواست دولت فقط خرابکاری میکنه….بازار تعادل نداره و ثابت نیست خدا پدر هویدا را بیامرزد که گفت من قیمت خودکار را چهارده سال ا تومان نگهداشتم……اینه…..انجام کار مهم …..گاو نر میخواهد و مرد کهن …………نه …نه …نه..نمیشه باید برن …….

  2. اینم از این ببینم بهونتون قطع میشه یا نه

  3. بیچاره مشتریان یک ساله متنتظرن

  4. بعد این همه مدت هنوز به کسی ندادن؟؟؟