گوشی هواوی میت 20 پرو

گوشی هواوی میت 20 پرو فاقد جک صدا خواهد بود

تصاویر قاب محافظ گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro)، عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا را تایید می‌کند. اما آیا این موضوع به معنی نبود جک صدا در هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) نیز هست؟

اگرچه هنوز ما به صورت قطعی در مورد وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا در گوشی های سری میت ۲۰ هواوی مطمئن نیستیم، اما منابع مختلف با انتشار تصاویر و اطلاعات جدید تلاش می‌کنند به این سوال پاسخ دهند. همان‌طور که حدس می‌زدیم، ظاهرا فقط در هواوی میت 20 از جک 3.5 میلی‌متری صدا استفاده می‌شود و مدل پیشرفته‌تر “Pro” فاقد آن خواهد بود.

این موضوع را به خوبی می‌توان در عکس‌های منتشر شده از هواوی میت 20 مشاهده کرد؛ شکاف دایره‌ای در سمت چپ عکس (تصویر دوم) مخصوص جک صدا است. شکاف سمت راستی می‌تواند برای فرستنده IR باشد، در حالی که بریدگی‌های پایینی برای بلندگو، USB-C و mouthpiece هستند. در بخش پشتی نیز می‌توان اسکنر اثر انگشت پشتی را زیر دوربین سه گانه پیدا کرد.

در همین حال، رولاند کوانت با انتشار چند تصویر از قاب محافظ گوشی هواوی میت 20 پرو ، فقدان جک 3.5 میلی‌متری صدا در این پرچمدار را تایید کرده است. ظاهرا این اسمارت فون تنها به فرستنده IR و میکروفون مجهز می‌شود.

از دیگر مشخصه‌های مربوط به هواوی میت 20 می‌توان به تراشه کایرین 980، نمایشگر 6.53 اینچی LCD با وضوح 1080×2244 و یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. رزولوشن نمایشگر مدل Pro، بالاتر بوده و در این گوشی از نمایشگر منحنی اولد با وضوح 1440×3120 و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه استفاده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینا چی سرشون میشه اخه

  2. خخخ هواوی چی زده ؟؟؟

  3. راست میگه توی عکسا نمیشه دیدش

  4. وا پس چجوری ؟؟؟