گالری عکس گوگل پیکسل 3

گالری عکس گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال (Google Pixel 3 & Pixel 3 XL) سرانجام رونمایی شدند. بعد از معرفی و بررسی مشخصات، حالا گالری عکس گوگل پیکسل 3 و نسخه بزرگتر این گوشی را آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

بعد از معرفی پرچمداران شرکت‌های سامسونگ، اپل و ال جی، حالا نوبت به گوگل رسیده است تا با نسل جدید محصولات خود به جنگ سایر سازندگان برود. ساعاتی پیش، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رسما در نیویورک رونمایی شدند. طراحی آشنا و حفظ المان‌های اصلی در شکل ظاهری، مهم‌ترین مشخصه گوشی های جدید گوگل هستند.

گوگل هیچ‌گاه در زمینه سخت افزاری، با استفاده از پردازنده سریع‌تر یا حافظه بالاتر، به دنبال غلبه بر رقبای خود نبوده است؛ در عوض، سازندگان همواره روی قابلیت‌های نرم افزاری و ارائه ویژگی‌های جدید تمرکز می‌کنند. این موضوع در مورد نسل جدید نیز صدق می‌کند؛ جایی که گوگل با به‌کارگیری قابلیت‌های فراوان تلاش کرده است محصولی متفاوت را ارائه کند.

گالری عکس گوگل پیکسل 3

در نسل جدید، شیشه جایگزین قاب پشتی آلومینیومی شده و از این فلز، فقط برای فریم دستگاه استفاده شده است. این نخستین باری است که سازندگان از طراحی ساندویچی برای محصولات خود استفاده کنند. به علاوه، حالا برای اولین بار شاهد پشتیبانی گوشی های جدید گوگل از فناوری شارژ بی سیم نیز هستیم.

گالری عکس گوگل پیکسل 3

گوگل زمان زیادی را صرف بهبود کیفیت صفحه نمایش کرده و آن را یکی از نقاط قوت دستگاه می‌داند. در هر دو گوشی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال از پنل P-OLED استفاده شده است؛ با این تفاوت که نسخه بزرگتر، یک ناچ در بخش بالایی دارد و نسخه استاندارد با نسبت 18:9 به دست کاربران می‌رسد. قاب پشتی نیز میزبان یک سنسور دوربین 12.2 مگاپیکسلی با طراحی مشابه نسل قبلی است.

گالری عکس گوگل پیکسل 3

گوشی های جدید گوگل با قیمت‌های پایه 799 و 899 دلار به فروش می‌رسند. در ادامه، از شما دعوت به تماشای گالری عکس گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال می‌کنیم.

گالری عکس گوگل پیکسل 3 و 3 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*