پخش کننده شیائومی Mi Box S

پخش کننده شیائومی Mi Box S با پشتیبانی از 4K HDR در رویداد گوگل معرفی شد

شیائومی با حضور در رویداد گوگل از پخش کننده جدید شیائومی Mi Box S پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمتپخش کننده اندروید تی وی شیائومی می باکس اس که از ویدیوهای 4K HDR پشتیبانی می‌کند، آشنا شوید.

تنها محصولات شرکت گوگل در رویداد پیکسل این شرکت معرفی نشدند؛ شیائومی نیز با پخش کننده شیائومی Mi Box S ، یک نسخه به‌روز شده از مدل می باکس پا به رویداد پیکسل گوگل گذاشت و از آن پرده برداری کرد. این دیوایس استریمینگ را می‌توانید از طریق سایت Walmart با قیمت 59.99 دلار پیش خرید کنید. فروش نهایی آن نیز از 19 اکتبر (27 مهر ماه) آغاز خواهد شد. این قیمت برای خرید پخش کننده و یک ریموت کنترل با باتری جداگانه است.

مشخصات شیائومی Mi Box S

بدیهی است از آنجایی که شیائومی Mi Box S در رویداد گوگل معرفی شده، این پخش کننده از بسیاری از قابلیت‌های محصولات گوگل شامل دستیار دیجیتالی گوگل و کروم کست نیز بهره‌مند است، پس شما می‌توانید از طریق فرامین صوتی نیز آن را مدیریت کنید. این دیوایس از ویدیوهای 4K HDR با نرخ 60 فریم بر ثانیه و همچنین پخش صوتی Dolby DTS پشتیبانی می‌کند. از مشخصات فنی آن نیز می‌توان به تراشه 4 هسته‌ای همراه با پردازشگر گرافیکی 2 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث 4.2، یک درگاه HDMI 2.0A، یک خروجی صوتی، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه پاور اشاره کرد. درست همانند نسخه‌های قدیمی‌تر، این پخش کننده از آخرین نسخه اندروید تی وی برخوردار خواهد بود.

پخش کننده شیائومی Mi Box S

از نظر ظاهری، دیوایس و ریموت کنترل آن چهره‌ی کاملا جدیدی به خود گرفته‌اند. کنترل آن حالا از یک دکمه‌ی اختصاصی برای Neflix و تلویزیون زنده برخوردار است. دکمه‌ی دستیار گوگل نیز در بالای کنترل، درست زیر کلید پاور قرار دارد.

شیائومی با حضور در این رویداد نشان داده است که به دنبال همکاری هرچه بیشتر با صاحب اندروید، کمپانی گوگل است و این می‌تواند در ارزش سهام غول چینی تاثیر به سزایی بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این دستگاه ها و گجت های بی مصرف چیه میسازن

  2. قابلیت خوبی داره رنگ مشکی شم که عالیه