مقایسه مشخصات پیکسل 3 ایکس ال

مقایسه مشخصات پیکسل 3 ایکس ال با گلکسی نوت 9

با مقایسه مشخصات پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) با گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)، نگاهی عمیق و دقیق به تفاوت‌های سخت افزاری پرچمداران سامسونگ و گوگل خواهیم داشت.

سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیاست و گلکسی نوت 9 در زمره محبوب‌ترین پرچمداران 2018 قرار می‌گیرد. چندی پیش، گلکسی نوت 9 با نمایشگر 6.4 اینچی “Infinity”، سخت افزار بسیار قوی و دوربین دوگانه توسط سامسونگ رونمایی شد. این گوشی با داشتن ویژگی‌هایی همچون سیستم خنک‌کننده مایع و پشتیبانی از قلم هوشمند اس پن، در نوع خود منحصر به فرد است و از حیث امکانات نرم افزاری، اغلب گوشی ها را مغلوب خود می‌کند.

اما گوگل با گوشی پرچمدار پیکسل 3 ایکس ال و بهره‌گیری از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید از راه رسیده است تا کره‌ای‌ها و پرچمدار آنها را به چالش بکشد. نسل جدید گوشی های پیکسل 3 ضمن به‌کارگیری جدیدترین سخت افزار موجود، با هوش مصنوعی و دوربینی بسیار قدرتمند همراه شده است تا کاربران با محصولی تمام‌عیار رو به رو باشند. به علاوه، نسخه پایه این گوشی با قیمت 899 دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی که برای خرید گلکسی نوت 9 باید حداقل 999 دلار پرداخت کرد.

با این تفاسیر، تصور می‌کنید کدام گوشی ارزش خرید بالاتری خواهد داشت؟

مقایسه مشخصات پیکسل 3 ایکس ال با نوت 9 سامسونگ

مقایسه مشخصات پیکسل 3 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از نونت نه که قوی تر بود

  2. قیمت گلکسی به نسبت کاراییش گرونه