مادربردهای سری Z390 ایسوس

مادربردهای سری Z390 ایسوس در ایران رونمایی شدند

مادربردهای سری Z390 ایسوس همزمان با همه کشورهای جهان در ایران رونمایی و عرضه شدند. در ادامه با این مادربردهای جدید که بر پایه چیپست Z390 اینتل تولید شده‌اند آشنا می‌شویم.

شب گذشته همزمان با معرفی رسمی چیپست Z390 توسط اینتل، ایسوس، بزرگترین تولیدکننده مادربرد در جهان، راس ساعت 19:31 از جدیدترین تولیدات خود در بازار کامپیوتر رضای تهران در غرفه اختصاصی خود رونمایی کرد.

مادربردهای سری Z390 ایسوس

تیم مارکتینگ و توسعه بازار دفتر ایسوس به عنوان نخستین برند تولیدکننده سخت افزار کامپیوتر، شب گذشته، جدیدترین مادربردهای خود را در بین طرفداران، کاربران حرفه‌ای و جمعی از کسبه بازار کامپیوتر رضا رونمایی کرد. در ابتدا آقای سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس، با پرده‌برداری از پرچمداران جدید ایسوس، توضیحاتی را در مورد مادربردهای سری Z390 ایسوس برای حاضرین ارائه کردند.

ایسوس با افتخار همزمان با همه کشورهای جهان، راس ساعت 16:01 GMT رده بالاترین محصولات تولید شده ایسوس مبتنی بر چیپست Z390 را در تهران عرضه کرد. برای این نسل ایسوس رده بالاترین قطعات تولید شده برای چیپست Z390 را در بین همه برندها تولید کرده که این باعث شده کاربران حرفه‌ای نهایت قدرت پردازنده جدید را به کار گیرند.

مادربردهای سری Z390 ایسوس

معرفی مادربردهای سری Z390 ایسوس در بازار رضا

با شمارش معکوس هوادارانی که برای دیدن مادربردهای نسل جدید ایسوس به بازار کامپیوتری رضا آمده بودند ایسوس از جدیدترین نسل مادربردهای خود رونمایی کرد. ایسوس راس ساعت 19:31 به وقت تهران از مادربردهای ROG MAXIMUS XI FORMULA ، ROG MAXIMUS XI EXTREME ، ROG MAXIMUS XI Hero ، ROG STRIX Z390-E GAMING و TUF Z390-Pro Gaming رونمایی کرد.

مادربردهای سری Z390 ایسوس

وی افزود مادربردهای سری Z390 ایسوس با استفاده از ویژگی AI Overclocking می‌توانند با سنجش سیلیکون قطعات و سیستم خنک‌سازی با کمترین ولتاژ بیشترین فرکانس را ارائه می‌کند که بدون آسیب رسیدن به سیستم مشکل اصلی بیشتر کاربران است به عملکرد مطلوب برسند.

ROG MAXIMUS XI FORMULA اولین مادربردی بود که در مراسم دیروز معرفی شد. آقای مسلمی توضیحاتی در مورد ساختار مادربرد و ویژگی‌های بارز آن که در برندهای دیگر وجود ندارند ارائه کرد:

ویژگی جدیدی که در این مادربرد بهینه شده، استفاده از خنک‌کننده ویژه  CROSSCHILL EK III است که یک خنک‌کننده اختصاصی برای مدار تغذیه است. در قسمت روی مادربرد با پوششی ویژه با نام ROG Armor پوشانیده شده که از نورپردازی AuraSync برخوردار است. همچنین یک LiveDash OLED نیز در وسط مادربرد تعبیه شده تا ویدیوهای دلخواهتان را در آن نمایش دهید. تمامی مادربردهای سری ROG در این نسل با پنل از پیش نصب شده عرضه می‌شوند که علاوه بر زیبایی و اسمبل ساده‌تر، استحکام مادربرد افزایش یافته و هم اثرات تخلیه الکتریسیته ساکن نیز در این سری به طور کامل رفع می‌گردد. پشت مادربرد نیز با یک صفحه استحکام‌دهنده ویژه عرضه شده تا لفب مستحکم‌ترین مادربرد سری Z390 به Formula ایسوس داده شود.

ROG MAXIMUS XI EXTREME دومین مادربردی بود که توسط آقای مسلمی معرفی شد. وی درباره این محصول که قدرتمندترین مادربرد در مراسم دیشب بود این گونه ادامه دادند:

قدرتمندترین مادربرد ارائه شده برای چیپست Z390 مادربرد ROG MAXIMUS XI EXTREME است که با یک نسل غیبت در سبد کالای ROG، مجددا مدل جدید آن عرضه شده است. این مادربرد برای حرفه‌ای‌ها مانند یک ابزار همه چیز تمام است. از رابط شبکه بی سیم قدرتمند تا شبکه کابلی 5 گیگابیتی، انواع رابط‌های ارتباطی دیگر مانند USB 3.1 Gen 2 در این مادربرد به کار گرفته شده است. کارایی و قدرت سری Extreme برای همه اثبات شده است که ایسوس در این سری نیز تمامی ابزارهای مورد نیاز برای اورکلاکینگ حرفه‌ای را در این مادربرد وجود دارد. همچنین امکان نصب 4 درایو پرسرعت NVMe در این مادربرد وجود دارد که دو درایو M.2 می‌تواند در شکاف ویژه DIMM2 نصب شود.

در ادامه نیز برای سری TUF Gaming، مادربرد TUF Z390-Pro Gaming در یک اسمبل با همکاری برندهای مشترک در پروژه TUF GAMING ALLIANCE بسته شده بود که به گفته ایشان، این پروژه موفق نشان از قدرت ایسوس و تعامل این برند با شرکای تجاری مورد اعتماد ایسوس است. این کیس علاوه بر مادربرد ذکر شده، از کارت گرافیک ROG STRIX NVIDIA RTX2080TI، کیس، منبع تغذیه و خنک کننده TUF GAMING از کولر مستر و رم‌های ویژه TUF GAMING از برند Geil بود که علاوه بر کارایی بسیار عالی، هارمونی جذابی با ظاهر نظامی برای کل سیستم به وجود آورده بود.

سری TUF GAMING علاوه بر دارا بودن دوام بسیار بالا و گواهی استاندارد نظامی، از قیمتی بسیار مناسب برای گیمرها عرضه شده تا همه بتوانند از داشتن یک مادربرد گیمینگ واقعی، با دوام بالا و با قیمتی بسیار عالی لذت ببرند. در انتها نیز مراسم با پرسش و پاسخ حاضرین و خبر موجود بودن مادربردهای سری Z390 ایسوس از امروز در کشور به پایان رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه عجب بازم ی چیزی تو ایران انجلم شد

  2. نمیدونم ما که اقتصاد شفافی نداریم چرا روی ما سرمایه گذاری میکنن