هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ

هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ در تصاویر تازه‌ای ظاهر شد

کمتر از یک هفته به رونمایی از گوشی های خانواده هواوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) باقی مانده است و تاکنون به دفعات با چهره این دو در تصاویر مختلف آشنا شده‌ایم. در تازه‌ترین عکس‌های انتشار یافته، هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ در دستان یک کاربر به نمایش در آمده است.

هرچند رندرها و تصاویر مطبوعاتی می‌توانند به خوبی زبان طراحی یک دستگاه را به تصویر بکشند؛ اما برخی از المان‌های گوشی های هوشمند، تنها با رویت آن‌ها در دست کاربران قابل درک است. به عنوان مثال در این عکس‌های تازه از هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ ، بزرگی ابعاد دستگاه را کاملا می‌توان درک کرد؛ در حالی که در اکثر تصاویر پیشین این‌چنین نبوده است.

همان‌طور که پیداست، پنل جلویی را یک نمایشگر خمیده 6.9 اینچی تا حد زیادی تسخیر کرده و فضای اندکی را برای چانه‌ گوشی در پایین و برش ناچ در بالا باقی گذاشته است. این ناچ نسبتا پهن، محل تعبیه سنسورهای مربوط به مکانیسم تشخیص چهره سه‌بعدی، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه است.

در پنل پشتی هواوی میت 20 پرو، یک ماژول بزرگ با چیدمانی مربعی شکل را می‌توان دید که شامل سه سنسور دوربین و یک فلش LED می‌شود. وجود لوگوی لایکا در بالای این ماژول، تضمین کننده‌ی کیفیت عکاسی با این دستگاه و چه بسا عامل نگرانی رقبایی چون سامسونگ، اپل و گوگل خواهد بود.

در عکس‌های هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ ، پنل پشتی شیشه‌ای و آینه مانند دستگاه نیز قابل رویت است که زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. علاوه بر این رنگ تیره، انتظار می‌رود پرچمدار هواوی در رنگ‌های شفقی، آبی و احتمالا سبز نیز روانه بازار شود.

البته اگر جزو کاربرانی هستید که ابعادی این‌چنین بزرگ را برای یک گوشی موبایل نمی‌پسندید، آپشن دیگری نیز برایتان وجود دارد و می‌توانید مدل 6.5 اینچی هواوی میت 20 را در نظر داشته باشید که ناچ قطره‌ای شکل و کوچکتری نیز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. مشکی مگه میشه جزو رنگ ها نباشه

  2. مگه قرار نبود ناچ قطره ای داشته باشه

  3. با هواوی انر ده ازش عکس انداختن

  4. چه خوشگله مخصوصا اون رنگ مشکیش