نمایشگاه خودرو پاریس 2018

جمع‌بندی گجت نیوز از نمایشگاه خودرو پاریس 2018 (گجت تی وی)

نمایشگاه خودرو پاریس 2018 (Paris Motor Show)، یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان در حال برگزاری است. ما در گجت نیوز ویدیویی را برای شما آماده کرده‌ایم تا با جذاب‌ترین خودروهای معرفی شده در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ آشنا شوید.

نمایشگاه خودروی پاریس (Paris Motor Show)، یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای خودرویی در جهان است که هر ساله در ماه اکتبر در پایتخت فرانسه برگزار می‌شود. نمایشگاه اتومبیل پاریس ۲۰۱۸ چندی پیش آغاز به کار کرده و تا 22 مهر 97 ادامه خواهد داشت.

بسیاری از شرکت‌های مطرح خودروسازی جهان در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 غایب بودند، اما با این حال باز هم خودروهای جدید، جالب و قابل توجهی در این رویداد مهم رونمایی شدند. خودروهای برقی، بخش مهمی از این نمایشگاه را به خود اختصاص دادند که البته برخی از آنها مدل‌های مفهومی بودند و برخی مدل‌ها هم حداقل تا چند سال آینده به بازار عرضه نمی‌شوند.

مرسدس بنز خودروی کانسپت اسمارت فور ایز (Smart Forease) و EQC که ماه گذشته معرفی شده بود را به نمایش گذاشته و رنو کانسپت خیره‌کننده و لوکس EZ-Ultimo را با خود به این نمایشگاه آورده است. پژو نیز با نمایش کانسپت برقی، آینده‌نگرانه و عضلانی E-Legend چشم‌ها را به خود خیره کرده است. آئودی هم که e-tron را در ماه گذشته رونمایی کرده بود، باز هم این خودروی فوق‌العاده، اما گران‌قیمت را در پاریس به رخ کشیده است. البته آئودی، یک غافلگیری مخصوص هم برای طرفداران خود داشت و کانپست PB 18 e-tron را با ظاهر یک سوپر اسپورت و قدرت مجموع 671 اسب بخار رونمایی کرد.

کراس اوور الکتریکی کیا با نام e-niro نیز یک خودروی واقعی بود که برای عرضه در بازار اروپا آماده می‌شود و سیتروئن کراس اوور دی اس 3 کراس بک سری E-Tense را معرفی کرد که ویژگی‌های جالب توجهی دارد و در اواسط سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد. خودروی هیبریدی اینفینیتی Project Black S، بوگاتی دیوو و تسلا مدل 3 از دیگر خودروهای هیجان‌انگیزی بودند که در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 به نمایش درآمدند.

ما در گجت نیوز ویدیویی را از نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ برای شما آماده کرده‌ایم که با تماشای آن می‌توانید با مهم‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای معرفی شده در این رویداد آشنا شوید.

ویدیوی جمع‌بندی نمایشگاه خودرو پاریس 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. ماشین های رویایی
    ولی سرعت ندارن چون برقین

  2. ⁨😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  3. مفید و مختصر ممنون

  4. باید برای اون خودروی کویچکش بنز یه سقف سیاری درست میکرد

  5. خودروی برقی توی ایران که نمیاد اصلن