هواوی Enjoy Max

افشای تصویر گوشی هواوی Enjoy Max با صفحه نمایش 7.12 اینچی

نخستین تصاویر از گوشی هواوی Enjoy Max افشا شد. هواوی انجوی مکس دارای صفحه نمایش غول‌پیکر 7.12 اینچی است و بر اساس گوشی آنر 8 ایکس مکس (Honor 8X Max) ساخته می‌شود.

اوایل ماه گذشته میلادی، گوشی آنر 8 ایکس مکس (Honor 8X Max) با صفحه نمایش غول‌پیکر 7.12 اینچی معرفی شد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2244 پیکسل و نسبت تصویر 18.7:9 است. با توجه به نسخه‌ای که شما خریداری می‌کنید، گوشی آنر 8 ایکس مکس از چیپست اسنپدراگون 636 یا اسنپدراگون 660 بهره می‌برد و 4 یا 6 گیگابایت رم در دل گوشی قرار گرفته است. دوربین دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، باتری عظیم 5 هزار میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 8.1 به صورت پیش‌فرض از دیگر ویژگی‌های گوشی آنر 8X Max محسوب می‌شوند.

اطلاعاتی از هواوی Enjoy Max

بر اساس توییت منتشر شده توسط ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنای حوزه موبایل، شرکت هواوی تصمیم گرفته این گوشی را از زیربرند خود یعنی آنر برباید و نسخه‌ای را بر اساس آن تحت برند هواوی عرضه کند. بنابراین آنر 8 ایکس مکس به هواوی Enjoy Max تبدیل می‌شود. تصاویر افشا شده نشان می‌دهند که هواوی انجوی مکس دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی دوردوزی شده بوده و در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی Enjoy Max

هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که هواوی Enjoy Max از نظر مشخصات چه تغییری نسبت به آنر 8 ایکس مکس خواهد داشت. در حال حاضر آنر 8X Max با قیمت پایه 220 دلار در چین به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ظاهر جالبی داشت رنگ های خوبی هم داره

  2. همش شبیه بقیه مدل هاشه