نوکیا ۳.۱ پلاس

نوکیا ۳.۱ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد

گوشی نوکیا ۳.۱ پلاس (Nokia 3.1 Plus) با دوربین دوگانه و صفحه نمایش 6 اینچی به بازار عرضه می‌شود. ممکن است این گوشی جدید در رویداد اچ ام دی گلوبال در روز 11 اکتبر 2018 (پنجشنبه 19 مهر 1397) معرفی شود.

ماه اکتبر، ماه مهم و بزرگی برای برند نوکیا محسوب می‌شود. هفته گذشته نوکیا 7.1 معرفی شد و انتظار می‌رود در هفته آینده نیز نوکیا X7 یا نوکیا 7.1 پلاس در چین معرفی شود. اما طبق اطلاعات جدید، ممکن است شرکت نوکیا یک گوشی سوم را نیز به زودی معرفی و عرضه کند.

چندی پیش اچ ام دی گلوبال تایید کرد که در روز 11 اکتبر 2018 یعنی پنجشنبه 19 مهر 1397 یک رویداد در هند برگزار می‌کند. تیزرهای بعدی به یک دیوایس جدید با صفحه نمایش بزرگ اشاره می‌کردند؛ چیزی که تصور می‌شد همان گوشی نوکیا 7.1 پلاس باشد. با این حال تصویر جدیدی به دست آمده که نشان می‌دهد این گوشی مورد نظر، نوکیا ۳.۱ پلاس (Nokia 3.1 Plus) است.

ویژگی‌های گوشی نوکیا ۳.۱ پلاس

طبق تصویر منتشر شده، بر خلاف سایر مدل‌های پلاس نوکیا، گوشی نوکیا 3.1 پلاس دارای طراحی ناچ نیست و در عوض یک پنل سنتی 6 اینچی با نسبت 18:9 و کمترین حاشیه در بالا و پایین در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. بدنه آلومینیومی در قاب پشتی، استفاده از دوربین دوگانه و قرارگیری اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین‌های اصلی از جمله نکاتی است که در تصویر افشا شده به چشم می‌خورند. در بین مشخصات این گوشی نیز نوشته شده که نوکیا ۳.۱ پلاس از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نوکیا ۳.۱ پلاس

در داخل گوشی از پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌شود، اما هنوز جزئیات بیشتری از این پردازنده و همین‌طور از میزان رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی مشخص نشده است. باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 8.1 اوریو به عنوان بخشی از برنامه اندروید وان از دیگر ویژگی‌های نوکیا ۳.۱ پلاس محسوب می‌شوند و البته خریداران باید در آینده‌ی نزدیک منتظر به‌روزرسانی اندروید 9 پای نیز باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگرشرکت نوکیادرتولیداین گوشی نوکیا3.1بجای این باتری3500mAhمثلا یک باتری‎ ‎قوی وغول پیکربا قدرت 5500میلی آمپریا 6000mAhاستفاده شده بودبادرنظرگرفتن قیمت مناسب درکشورهایی که قدرت خرید بالا ندارندبه عنوان یک گوشی ارزان و اقتصادی کم مصرف و باتری محور،فروشش در بازارچندبرابربیشتر میشد

  2. شک ندارم که امسال، سالی موفقیت آمیز برای دو شرکت هواوی وبه تعقیب آن هم شرکت نوکیاهست به شرطی که نوکیادربحث خلاقیت ونوآوری دقیقا مثل هوآوی عمل کنه،از یادنبریم که طبق آمار در دنیا طرفداران برندنوکیا تعدادشون خیلی زیاده

  3. فک کنم نمیخواد از این رقما بزنه بالا همش 1.2 ، 2.1 ، 2.3 3.1 خخخ

  4. بنظر من نوکیا یکم از مد افتاده کار میکنه