خودروهای هن تنگ

خودروهای هن تنگ به زودی در ایران تولید می‌شوند

خط تولید خودروهای هن تنگ (Hanteng) به زودی در ایران راه‌اندازی می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام کرد خودروهای فوتون ساوانا و خودروهای چینی هن تنگ X5 و X7 در این واحد تولید خواهند شد.

محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از افتتاح واحد تولیدی خودروهای هن تنگ در ایران در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد در این کارخانه سه نوع خودرو فوتون ساوانا و هن تنگ سری X7 و X5 تولید خواهند شد. همچنین قطعات CKD خودروی فوتون ساوانا به تعداد 48 خودرو وارد شرکت شده و در حال تولید است.

صفی‌خانی در ادامه عنوان کرد که تجهیزات لازم جهت تولید خودروهای هن تنگ در این واحد تولیدی تخلیه شد و پس از تکمیل بخش‌های فنداسیون، آماده راه‌اندازی می‌شوند. همچنین لوله‌های مربوط به خطوط جوش خودروی هن تنگ در محل معین نصب شده و مراحل دیوارچینی و تکمیلی آن در حال انجام است.

خودروهای هن تنگ

زمان افتتاح خط تولید خودروهای هن تنگ

این مقام مسئول بیان کرد که انتظار داریم پس از نصب تجهیزات خودروی هن تنگ در آذر ماه امسال از این خط تولیدی بهره‌برداری شود. همچنین در حال حاضر خطوط رنگ مشغول عملیات تولید هستند.

صفی‌خانی در پایان خاطر نشان کرد برای احداث این خط تولید در حدود 135 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است و انتظار می‌رود 18 هزار دستگاه برای خودرو فوتون ساوانا و 96 هزار دستگاه برای مدل‌های X7 و X5 هن تنگ، ظرفیت تولید داشته باشیم.

خودروهای هن تنگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. دریغ از ذره ای غیرت در خودرو ساز داخلی

  2. برید یه سر به نمایشگاه پاریس بزنید واسه این اهن پاره خودتونو گم نکنید

  3. هر جور نگا میکنم تولید این محصول غیر ممکنه