پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ (Samsung Galaxy A9)

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ (Samsung Galaxy A9)

از طریق این صفحه می‌تواند شاهد پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ (Samsung Galaxy A9 2018) باشید. گلکسی ای 9 ، نخستین گوشی چهار دوربینه شرکت سامسونگ است.

همانطور که سامسونگ وعده داده بود، قابلیت‌ها و فناوری‌های جدید ابتدا در گوشی های میان رده این شرکت مورد استفاده قرار خواهند گرفت و این سیاستی است که از سال 2018 کره‌ای‌ها به دنبال اجرای آن هستند. روی صحبت ما نخستین گوشی چهار دوربینه سامسونگ است که مدت‌هاست رندرهایی از آن به بیرون درز پیدا کرده است. سامسونگ در راستای سیاست‌گذاری جدید خود امروز پنجشنبه 19 مهر ماه 97 میزبان یک رویداد خبری ویژه در کشور همسایه خود یعنی مالزی است و در آن قصد رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ را دارد.

تیم گجت نیوز از چند روز پیش در مالزی مستقر شده تا بتواند پوشش زنده‌ای را از مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی A9 در اختیار کاربران محترم قرار دهد. این رویداد امروز راس ساعت 12:30 دقیقه ظهر در مالزی آغاز خواهد شد و غول کره‌ای در خلال برگزاری آن از نخستین گوشی چهار دوربینه خود پرده برداری خواهد کرد.

علاوه بر پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ ، تیم تحریریه گجت نیوز نیز شما را با تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به این گوشی جذاب اندرویدی همراه خواهد ساخت.

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. کل گوشی های سامسونگ عین همه
    قطعاتشم قیمتش بالاس
    نخرید اقا نخرید
    اینهمه مدل میده کدومش فرق داره و به صرفس؟

  2. مسعودخوشنویس زاده

    گوشی هادرواقع کارشان ۹۵٪بامدلهای قبلی یکی است،امابخاطرجلب مشتری همان ۵٪تفاوت عرضه میشه،بااینحال گوشی کامل بانوآوری حالبیست،باکارائی جدید.

  3. شاهکار امسال سامسونگ بود
    تا گوشی منعطفش که یک ماه دیگه معرفی میشه باید وایسم

  4. یکی از بهترین گوشی هاشو معرفی کرده
    ممنون بابت پوشش خبری

  5. این همه گفتن ای 9 اینم دیدم
    خیلی چرته

  6. انتظار بیشتری ازش داشتم

  7. خیلی گوشی خطری نیست که این همه دنگ و فنگ داشته باشه