برش ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال

برش ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال قابل پنهان‌سازی است

پس از معرفی گوشی های خانواده پیکسل ۳ و رویت برش ناچ در صفحه نمایش مدل ایکس ال، بسیاری لب به انتقاد گشودند و حتی این را یک عقبگرد برای گوگل توصیف کردند. حالا اما سران کمپانی اعلام کرده‌اند که ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) قابلیت پنهان‌سازی دارد.

این پرسش که آیا ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال را می‌توان مخفی کرد یا خیر، ابتدا در توییر مطرح شد؛ اما گوگل با خودداری از ارائه پاسخی روشن، بیان کرد که این نوع طراحی امکان تعبیه ماژول جدید دوربین سلفی و اسپیکر استریو را فراهم کرده است. در ادامه هم ضمن اشاره به ابعاد کوچک برش ناچ دستگاه افزود: نسبت ناچ به نمایشگر این گوشی، در قیاس با بسیاری از محصولات رقیب کمتر است.

احتمالا ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال با ظاهر شدن نواری مشکی در دو سمت آن، پنهان می‌شود

اما نهایتا گوگل در مواجهه با عکسی از گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 که امکان پنهان‌سازی ناچ در آن وجود دارد؛ اعلام کرد چنین آپشنی را برای آن دسته از کاربرانی که ترجیح می‌دهند یک گوشی هوشمند با ظاهر سنتی داشته باشند، اضافه کرده است. بدین ترتیب فعال‌سازی این گزینه، ظاهر پیکسل 3 ایکس ال را دقیقا مشابه پیکسل 2 ایکس ال خواهد کرد؛ هرچند که سایز نمایشگر محصول جدید، اندکی بزرگتر است.

البته از قرار معلوم، باز هم این قسمت از نمایشگر بلااستفاده باقی نمی‌ماند و اطلاعاتی نظیر ساعت، سطح شارژ باتری، نوتیفیکیشن‌ها، وای-فای و سیگنال شبکه موبایل در دو سمت برش ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال به نمایش درمی‌آیند.

برش ناچ گوگل پیکسل 3 ایکس ال

نکته جالب توجه اینکه گوگل روز گذشته خبر از آن داد که در تلاش برای ایجاد برش در صفحه نمایش گوشی پیکسل 3 نیز بوده است؛ اما به علت محدودیت‌های سخت افزاری مرتبط با دوربین سلفی و اسپیکرها، ناگزیر به صرف نظر از این موضوع شد. با این اوصاف چه بسا نسل‌های بعدی گوشی های پیکسل نیز از سبک طراحی ناچ استایل پیروی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوب کاری کرده
    هم تنوعه هم خودم بشخصه از ناچ خوشم نمیاد

  2. فقط بالای صفحه سیاه میشه پنهان سازی خاصی نداره