لنوو اس ۵ پرو

لنوو اس ۵ پرو با دو ماژول دوربین دوگانه به زودی معرفی می‌شود

با اعلام خبری در شبکه اجتماعی ویبو مبنی بر معرفی قریب‌الوقوع لنوو اس ۵ پرو (Lenovo S5 Pro)، گوشی هوشمند دیگری از این کمپانی چینی در راه است. مراسم رونمایی از لنوو اس 5 پرو، هفته آینده در شهر پکن برگزار خواهد شد.

درباره محصولی صحبت می‌کنیم که با بهره‌مندی از دوربین سلفی دوگانه، در مجموع چهار سنسور برای عکسبرداری خواهد داشت. این در حالیست که تنها در پنل پشتی گوشی لنوو اس ۵ (معرفی شده در اوایل سال جاری میلادی) ماژول دوربین دوگانه تعبیه شده و دوربین سلفی آن دارای یک سنسور است. پوستری که کمپانی چینی به مناسبت برگزاری مراسم رونمایی از لنوو اس ۵ پرو منتشر کرده، حاوی جمله‌ای با مضمون «یک جفت چشم برای رویت زیبایی باطنی شما» است که می‌تواند اشاره‌ای به وجود قابلیت‌‌هایی نظیر Portrait Mode در هر دو ماژول دوربین جلویی و پشتی این گوشی باشد.

لنوو اس ۵ پرو

معرفی گوشی لنوو اس ۵ پرو در تاریخ ۲۶ مهر صورت می‌گیرد

هنوز برای دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر درباره مشخصات فنی دستگاه، باید اندکی منتظر بمانیم؛ اما انتظار این است که شاهد وجود پنل ال سی دی 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 در لنوو اس ۵ پرو باشیم. ضمن اینکه امید می‌رود تراشه اسنپدراگون محصول جدید در قیاس با مدل اس 5، قدرتمندتر و حافظه رم آن هم دارای ظرفیت بیشتری باشد.

البته اس ۵ پرو تنها گوشی هوشمند این کمپانی نیست که در صف رونمایی قرار دارد. بسیاری از علاقه‌مندان منتظر معرفی رسمی لنوو زد 5 پرو نیز در ماه جاری میلادی و آشنایی با دوربین چهارگانه آن هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. پس دوربین جلو ندارهپ؟

  2. امید وارم مثل نسل قبلش علالی ظاهر شه

  3. بدون حاشیه ترین گوشی ساله فک کنم