تنوع رنگ گلکسی اس 10

آپشن‌های رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ نهایی شده است

علاوه بر نسخه‌های سفید و مشکی رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ، باید منتظر دیدار اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ در سه رنگ به‌روز شده‌ی دیگر نیز باشیم. این ادعا از سوی یک منبع نزدیک به کمپانی کره‌ای مطرح شده است.

در ماه آگوست یکی از افشاگران عرصه موبایل، خبر از آن داد که کمپانی سامسونگ چندین گزینه را برای تنوع رنگ گلکسی اس 10 در نظر گرفته؛ اما او به این نکته هم اشاره کرد که هنوز چیزی قطعی نشده است. در همین راستا، به تازگی یک منبع موثق نیز تایید کرده است که پرچمدار آتی سامسونگ در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

تنوع رنگ گلکسی اس 9

تنوع رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ: مشکی، سفید، نقره‌ای، صورتی و سبز زمردی

آنچه مسلم است اینکه مشکی و سفید جزو آپشن‌های رنگ گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 لایت (یا هر نام دیگری که سامسونگ برمی‌گزیند) خواهند بود؛ اما یک رنگ نقره‌ای به‌روز شده نیز به این گزینه‌ها اضافه می‌شود. همچنین کمپانی کره‌ای به امید جلب نظر مشتریانی که به دنبال رنگی متفاوت و خاص هستند، نسخه سبز زمردی و صورتی رنگ گلکسی اس 10 را هم روانه بازار خواهد کرد.

با توجه به محبوبیت گوشی‌های  سفید و مشکی رنگ، دور از ذهن نیست که این دو نسخه بلافاصله پس از برگزاری مراسم رونمایی قابل خریداری باشند. استقبال از رنگ سبز زمردی در گذشته نیز، سبب می‌شود که وقوع همین سناریو را برای نسخه سبز رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ هم محتمل بدانیم.

با این حال همانند استراتژی کمپانی در قبال گلکسی نوت 9، شاید نسخه‌های نقره‌ای و حتی صورتی پرچمداران جدید با کمی تاخیر در معرض فروش قرار بگیرند. البته پر واضح است که زمان عرضه محصولات، به فاکتورهایی چون بازار هدف و تعامل با اپراتورهای مختلف بستگی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. رنگ مشکیش بهتر از بقیشون بود

  2. حتما بعدا قرمزشم میزنه

  3. پس رنگ ابیش چیی

  4. دوتا از رتنگاش که شبیه هم هست

  5. این سلیقه مسخره سامسونگئ تمومی نداره