دوربین چهارگانه لنوو زد 5 پرو

احتمال وجود لنز تله فوتو 2x در دوربین چهارگانه لنوو زد 5 پرو

اخیرا قائم مقام لنوو، تصویری را که گمان می‌رفت ماژول دوربین چهارگانه لنوو زد 5 پرو (Lenovo Z5 Pro) باشد، در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. به تازگی کمپانی چینی، چهار نمونه عکس را نیز منتشر کرده است که به وجود لنز تله فوتو 2x در گوشی جدید لنوو اشاره دارند.

با این اوصاف چنانچه ماژول دوربین چهارگانه لنوو زد 5 پرو را متشکل از یک لنز تله فوتو و یک دوربین با میدان دید عادی بدانیم، عملکرد دوتای آن‌ها همچنان ناشناخته باقی می‌ماند و می‌توان احتمالاتی نظیر لنز زاویه باز، تله فوتو 3x، مونوکروم و سنسور عمقی را مطرح کرد.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که تصاویر فوق، به نام گوشی لنوو اس 5 پرو انتشار یافته‌اند و هنوز مشخص نیست که آیا به زودی شاهد رونمایی از دو محصول جدید لنوو خواهیم بود، یا سران کمپانی برای تمایز قایل شدن بین این پرچمدار و لنوو زد 5، نام آن را از زد 5 پرو به اس 5 پرو تغییر داده‌اند.

این احتمال از آن جهت مطرح می‌شود که نمایشگر ناچ لنوو زد 5 در زمان رونمایی، موجب دلسردی بسیاری از علاقه‌مندانی شده بود که دید مثبتی به این نوع طراحی نداشتند. در عوض گوشی هوشمندی که این اواخر تحت نام لنوو زد 5 پرو در محافل مختلف به نمایش در آمده، فاقد طراحی ناچ استایل است و حتی دوربین سلفی آن نیز مکانیسمی کشویی دارد.

پیش‌تر صحبت از معرفی پرچمدار تازه لنوو در تاریخ 1 اکتبر (نهم مهر ماه) بود؛ اما به تازگی تاریخ 16 اکتبر به عنوان موعد برگزاری مراسم رونمایی ذکر شده است. علاوه بر دوربین چهارگانه لنوو زد 5 پرو (یا لنوو اس 5 پرو)، ویژگی‌های دیگری را نیز به این پرچمدار نسبت داده‌اند که می‌توان به برخورداری از نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح +QHD، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، 6 یا 8 گیگ رم، 64 الی 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرا هوالوی هم دوربینشو اینجوری نزد واسه میت بیست

  2. لنو همیشه ادمو شگفت زده میکنه

  3. ینی چهار دوربینه س پس فلشش کجاست

  4. باید حتمای ای نه رو کم کنه ها