لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15 جدید با دو حافظه و رنگ جدید معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15 جدید (Razer Blade 15 Dual Storage Edition) همراه با دو حافظه SSD و HDD و یک رنگ جدید معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت لپ تاپ ریزر بلید 2018 آشنا شوید.

ریزر بلید 15 ، یک لپ تاپ گیمینگ حالی هم برای کار کردن و هم برای بازی بود، اما همیشه فضا برای بهبود وجود دارد. به طور طبیعی زمانی که یک لپ تاپ تنفس تازه‌ای می‌کشد، این بدان معناست که باید نسبت به مدل پیشین به‌روزتر شده باشد. اما ریزر متفاوت عمل کرده است و از یک مدل جایگزین به نام ریزر بلید 15 دوال استوریج ادیشن (Razer Blade 15 Dual Storage Edition) پرده برداشته است. اما چرا لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15 جدید چنین نامی را به خود گرفته است؟

دلیل این نامگذاری، استفاده از یک حافظه SSD و یک هارد درایو معمولی در کنار هم است، پس شما دو گزینه ذخیره سازی را در اختیار خواهید داشت. این یک قابلیت جدید در دنیای لپ تاپ ها نیست، اما در مورد بلید 15، شما قابلیتی را به دست خواهید‌ آورد که معمولا در لپ تاپ های گیمینگ سنگین و غول پیکر می‌توان یافت، اما شما در لپ تاپی با ضخامت 0.78 اینچ می‌توانید به دست بیاورید.

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15

نسخه دوال استوریج ریزر بلید 15 یک لپ تاپ جدید برای تازه کارهای دنیای گیمینگ است که با قیمت مقرون به صرفه 1599 دلار به عرضه درخواهد آمد. آن بسیار شبیه به مدل اصلی بلید 15 است و نام آن‌ها نیز کاملا نزدیک به همدیگر است، اما آن‌ها کاملا یکسان نیستند. این مدل جدید کمی عریض‌تر بوده و برخی از بخش‌های بالارده نسخه اصلی را در اختیار ندارد. این مدل بلید 15 یک مدل رده ابتدایی برای سری لپ تاپ های Blade است، در حالی که مدل‌های بالارده همچنان در قیمت یکسانی باقی مانده‌اند. این یک استراتژی جذاب از سوی ریزر است که به مشتریان اجازه می‌دهد نسخه‌های پایه لپ تاپ های جدیدتر را با همان قیمت مشابه خریداری کنند، یا کاربرانی که نیازمند قدرت خیلی زیادی نیستند بتوانند بر روی دیگر مدل‌های ارزان قیمت‌تر حساب باز کنند.

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15

سازنده به منظور مهار قیمت لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15 جدید ، نمایشگر 144 هرتزی و محفظه خنک کننده بخار را از روی این مدل حذف کرده و نور پس زمینه کرومای قدیمی‌تری را برای کیبوردها در نظر گرفته است. اما ریزر هیچ چیز دیگر را از این مدل حذف نکرده است. همچنان تراشه Core i7-8750H، کارت گرافیک GTX 1060 Max Q، رم 16 گیگابایتی و وضوح 1920 در 1080 پیکسلی با نرخ رفرش 60 هرتزی در زیر قاب لپ تاپ گیمینگ ریزر باقی مانده است. با این مشخصات، مدل دوال استوریج ریزر بلید 15 شاید نتواند هماند قدرت انتشار پیکسل در مدل‌های بالارده‌تر را ارائه کند، اما همچنان باید به نوعی کار کند که اغلب بازی‌های مدرن را بتوانید بدون مشکل با تنظیم متوسط-بالا اجرا کنید.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15

ریزر حتی یک درگاه اترنت را نیز به این لپ تاپ اضافه کرده است که بسیار کارآمد خواهد بود. اتصال سیمی اینترنت در سال 2018 نیز همچنان پرکاربرد است، به خصوص در پیکربندی‌های خانگی یا در محل کار. مدل دوال استوریج این لپ تاپ گیمینگ از امروز با قیمت پایه 1599 دلاری در آمریکا، اروپا و چین پیش فروش می‌شود. فروش نهایی آن نیز از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15

ریزر همچنین به‌روزرسانی کوچکی را در رنگبندی این لپ تاپ به ارمغان آورده است. این مدل جدید با یک رنگ سفید جدید به نام Mercury White به عرضه درخواهد‌ آمد که زیبا به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ظاهرشو دوست داشتم

  2. مشکیشو بیشتر میپسندم