بنچمارک وان پلاس 6 تی

بنچمارک وان پلاس 6 تی با تراشه اسنپدراگون 845 و 8 گیگ رم منتشر شد

نتایج بنچمارک وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) در فاصله حدودا دو هفته‌ای تا رونمایی از این پرچمدار، در وب‌سایت گیگ‌بنچ رویت شده است. اطلاعات مندرج در این فهرست، موید همان انتظاراتی هستند که از وان پلاس ۶ تی داریم.

بر این اساس، همانند بسیاری از پرچمداران 2018 بازار موبایل و البته وان پلاس 6 که در اواسط سال جاری میلادی عرضه شده بود، محصول جدید وان پلاس هم از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت خواهد گرفت. گوشی هوشمندی که تحت تست‌گیری قرار گرفته، دارای حافظه رم 8 گیگابایتی بوده است؛ اما ظاهرا نسخه ارزان‌تری از آن با 6 گیگابایت رم نیز عرضه خواهد شد. بنچمارک وان پلاس 6 تی ، به سیستم عامل اندروید 9 پای دستگاه هم اشاره دارد و احتمالا رابط کاربری Oxygen OS 9.0 روی آن سوار خواهد بود.

امتیاز ثبت شده برای این گوشی در تست تک هسته‌ای، 2510 بود و در تست چند هسته‌ای نیز 8639 امتیاز به ثبت رسید که مطابق انتظار، تقریبا هم‌ردیف با وان پلاس 6 قرار می‌گیرد. با این حال همچنان می‌توان تفاوت‌هایی را بین این دو پرچمدار سال 2018 کمپانی وان پلاس جستجو کرد.

نخست اینکه برخلاف محصول پیشین، خبری از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی وان پلاس 6 تی نیست و در عوض، به یک حسگر اپتیکال درون صفحه‌ای تجهیز خواهد بود. همچنین ناچ نسبتا پهن مدل اورجینال وان پلاس 6 با یک ناچ کوچکتر و قطره‌ای در مدل 6 تی جایگزین شده است. اما شاید جنجالی‌ترین تغییر وان پلاس 6 تی، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آن باشد؛ البته این تغییر، امکان تجهیز آن به یک باتری بزرگتر (افزایش ظرفیت باتری از 3300 به 3700 میلی‌آمپر ساعت) را میسر می‌کند.

پیش‌تر از تاریخ 17 اکتبر به عنوان موعد رونمایی از این پرچمدار یاد می‌شد اما به تازگی، تاریخ 30 اکتبر (هشتم آبان ماه) برای برگزاری مراسم تعیین شده است.

بنچمارک وان پلاس 6 تی

بنچمارک وان پلاس 6 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فک کنم گوشی خوبی باشه

  2. گوشی خیلی خوبیه حتما بهش برای خرید فکر میکنم

  3. امتیاز خیلی زیادی نداره