مشخصات گوشی موبایل وان پلاس 6 تی

جزئیات جدید گوشی موبایل وان پلاس 6 تی ؛ نسخه جدید OxygenOS و ناوبری با ژست‌های حرکتی

گوشی موبایل وان پلاس 6 تی کمتر از 1 ماه دیگر معرفی خواهد شد. این گوشی از نسخه جدید رابط کاربری OxygenOS، دوربین هایی بهتر و ناوبری به سبک ژست‌های حرکتی بهره‌مند خواهد شد. در ادامه با جدیدترین جزئیات پرچمدار سال 2018 وان پلاس، گوشی وان پلاس ۶ تی بیشتر آشنا شوید.

یک پست در تالار گفتگوی شرکت وان پلاس به انتشار رسیده است که اطلاعات مفید و سودمندی  را در مورد گوشی موبایل وان پلاس 6 تی ارائه می‌کند. این کمپانی عنوان می‌کند که قصد دارد «زبان طراحی وان پلاس را در رابط کاربری بیان کند و این در حال حاضر نسخه‌ی واضح‌تر OxygenOS خواهد بود». به عبارتی دیگر، این گوشی از یک نسخه جدیدتر رابط کاربری OxyGenOS بهره‌مند خواهد شد. دوربین این گوشی نیز بهبود پیدا خواهد کرد و یک حالت Do Not Disturb و ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی نیز به وان پلاس 6 تی افزوده خواهند شد که می‌توانند این گوشی را در بین گوشی های وان پلاس، سریع‌ترین کنند.

همراه با ناوبری جدید مبتنی بر ژست‌های حرکتی، زمانی که در یک اپلیکیشن به سمت بالا انگشتتان را می‌کشید، اپلیکیشن انگشت شما را دنبال خواهد کرد. شما همچنین قادر خواهید بود بین دو برنامه اخیر باز شده با یک تلنگر سریع از پایین صفحه به سمت راست صفحه، جابجا شوید. و دستیار مجازی گوگل می‌‌تواند با نگه‌داشتن کلید پاور به مدت نصف ثانیه اجرا شود. به لطف پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 845، وان پلاس یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی را به گوشی جدید خود اضافه خواهد کرد که می‌تواند حتی زمان خواب شما نیز یاد بگیرد. این اجازه می‌دهد تا گوشی موبایل وان پلاس 6 تی زمان استراحت را متوجه شده و با کند کردن سرعت به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در پس زمینه، عمر باتری را افزایش دهد.

مشخصات گوشی موبایل وان پلاس 6 تی

جدیدترین گوشی وان پلاس قرار است 30 اکتبر (8 مهر ماه) ر نیویورک سیتی معرفی شود. این گوشی به اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز است. یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع OLED با ناچ قطره‌ای در بالای آن که ارائه کننده وضوح 1080 در 2340 پیکسل است، بر روی قاب جلویی گوشی قرار دارد. این نمایشگر می‌تواند نسبت 19.5:9 را ارائه کند. تراشه اسنپدراگون 845 نیز در زیر قاب گوشی قرار دارد که با 6/8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. یک ماژول دوربین دوگانه نیز در قسمت پشتی گوشی جای گرفته است، در حالی که با یک دوربین 25 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی، می‌توانید عکس‌های سلفی جذابی بگیرید. این گوشی توسط یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی شارژ شده و اندروید 9 پای نیز در راس بخش نرم افزاری آن قرار خواهد داشت.