بهترین شاسی بلندهای سال 2018

بهترین شاسی بلندهای سال 2018 معرفی شدند

بهترین شاسی بلندهای سال 2018 توسط سایت Motor1 معرفی شدند. در این لیست بهترین شاسی بلندها و کراس‌ اوورهای جهان در آیتم‌های مختلف به رقابت پرداختند.

اس‌ یووی‌ها و کراس‌ اوورها امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند و به دلیل فروش بالای این محصولات، شرکت‌های متعددی به تولید آن اقدام کرده‌اند. با وجود تنوع این خودروها در جهان همیشه انتخاب بهترین خودروی شاسی بلند یکی از کارهای دشوار تلقی می‌شود، اما سایت Motor1 پس از بررسی 50 شاسی بلند در آیتم‌های مختلف، توانسته است یک لیست 10 تایی از بهترین شاسی بلندهای سال 2018 را تهیه کند.

خودروهای انتخابی در آیتم‌هایی نظیر طراحی بیرونی، کابین و راحتی، تکنولوژی و اتصال، عملکرد و هندلینگ، قابلیت‌های ایمنی، هزینه‌های نگهداری و مصرف سوخت به رقابت پرداخته‌اند. همچنین برای بررسی این خودروها آیتم‌های قیمت و اندازه خودرو لحاظ نشده است.

معرفی بهترین شاسی بلندهای سال 2018

10- جی ام سی آکادیا (GMC Acadia)

کسب امتیاز 6 از 10

اگر به کراس‌ اوورهای لوکس با سایز متوسط علاقه دارید، با وجود تنوع این خودروها با گزینه‌های زیادی روبرو خواهید شد که البته اکثر آن‌ها توسط شرکت‌های غیر‌ آمریکایی تولید شده‌اند. اما خودرو جی ام سی آکادیا خوشبخاته جزو بهترین کراس اوور‌های لوکس تولیدی کشور آمریکا شناخته می‌شود.

خودرو جی ام سی آکادیا از لحاظ ظاهری دارای طراحی شیکی بوده و به تکنولوژی‌های زیادی نیز مجهز است. از امکانات این خودرو به مواردی نظیر اینترنت وای فای، نمایشگر 8 اینچی که دارای گرافیک واضح و منوهای ساده بوده و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آکادیا که با پاسخگویی سریع همراه است، اندروید اتو و کارپلی اپل می‌توان اشاره کرد.

جی ام سی آکادیا

9- فولکس واگن اطلس (Volkswagen Atlas)

کسب امتیاز 6.5 از 10

اگر به دنبال بهترین کراس‌ اوورهای سه ردیفه بازار می‌گردید، انتخاب فولکس‌ واگن اطلس بهترین گزینه است. این کراس‌ اوور به دلیل بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی فعال و غیرفعال در تمامی تیپ‌ها، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. خودروساز آلمانی بر روی تکنولوژی این خودرو تمرکز کرده و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی جهت نمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی در این خودرو تعبیه کرده است.

فولکس واگن اطلس به یک موتور 3.6 لیتری V6 با قدرت 276 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر مجهز است و به دلیل وجود این امکانات می‌تواند عملکرد و سواری مناسبی را ارائه دهد. همچنین برای این خودرو حداکثر گشتاور پیشرانه نیز در دور پایین 2.750 دور در دقیقه در نظر گرفته شده است و  سامانه چهار چرخ محرک یکی از آپشن‌های سفارشی این خودرو محسوب می‌شود. با تمامی ویژگی‌های بیان شده برای شاسی بلند اطلس، این خودرو انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها به شمار می‌آید.

فولکس واگن اطلس

8- ولوو ایکس سی 40 (Volvo XC40)

کسب امتیاز 6.5 از 10

این خودرو لقب کوچکترین کراس اوور را در لیست بهترین شاسی بلندهای سال 2018 به خود اختصاص داده است، اما در مقابل سایز کوچکش قابلیت‌های زیادی دارد. خودروساز سوئدی این محصول با افزودن یک نمایشگر 9 اینچی، این خودرو را بیش از پیش خاص کرده است، چرا که این نمایشگر تبلت‌گونه جزو نمونه‌های بزرگ در کلاس خود شناخته می‌شود.

از لحاظ ایمنی نیز این خودرو به قابلیت‌ها و سیستم‌های ایمنی متعددی مانند سیستم هشدار قبل از برخورد، سیستم هشدار ترافیک عقب و حفظ موقعیت در بین خطوط مجهز است. همچنین بهترین دلیل فروش بالای خودرو XC40 طراحی ظاهری خودرو است، چرا که این خودرو در استایل خود از خطوط تیز برخوردار است که برتر از خودروهایی مانند آئودی Q3 و مرسدس بنز GLA و غیره شناخته می‌شود.

ولوو ایکس سی 40

7- تویوتا هایلندر (Toyota Highlander)

کسب امتیاز 6.5 از 10

تویوتا هایلندر از سال 2014 با تغییرات و به‌روزرسانی‌های اندکی تولید و به بازار عرضه شده است. هر چند این ایراد دلیلی بر خوب نبودن این خودرو محسوب نمی‌شود. این خودرو ژاپنی به پکیج ایمنی Safety Sense مجهز است که این بسته ایمنی در تمامی مدل‌ها و تیپ‌های پایه EL این خودرو با قیمت 31 هزار و 230 دلار تا تیپ لیمیتد پلاتینوم 45 هزار و 400 دلار وجود دارد.

خودرو تویوتا هایلندر به دلیل داشتن بسته ایمنی فوق پیشرفته خود یکی از ایمن‌ترین کراس اوور‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. البته این خودرو با ایراداتی همراه است، چرا که گرافیک قدیمی نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و عدم وجود اندروید اتو و کارپلی در این خودرو، امتیاز خوبی را در آیتم‌های مربوطه کسب نکرده است.

تویوتا هایلندر

6- سوبارو ایسنت (Subaru Ascent)

کسب امتیاز 6.8 از 10

شرکت خودروسازی سوبارو با تولید کراس‌ اوور سه ردیفه جدید خود با نام سوبارو ایسنت، مشتریان خود را غافلگیر کرده است. این شرکت ژاپنی بیشتر بر روی حمل و نقل خانواده‌ها تمرکز دارد و خودروهای خانوادگی تولید می‌کند. همچنین این خودرو به یک موتور توربوشارژ 2.4 لیتری چهار سیلندر تخت مجهز است که قادر به تولید قدرت 260 اسب بخار و 375 نیوتن متر گشتاور بوده و از این حیث از خودروهای فولکس‌واگن اطلس و شورولت تراورز امتیاز بیشتری کسب کرده است.

یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو داشتن تکنولوژی کمک‌ راننده EyeSight است. پکیج EyeSight به سیستم‌هایی نظیر کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیش از برخورد، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و هشدار خروج از خط را شامل می‌شود.

سوبارو ایسنت

5- نیسان مورانو (Nissan Murano)

کسب امتیاز 7 از 10

این خودرو یکی زیباترین کراس‌ اوورهای لیست بهترین شاسی بلندهای سال 2018 شناخته می‌شود، چرا که با داشتن سقف شناور و خطوط سیال بدنه نگاه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین شرکت نیسان علاوه بر طراحی ظاهری بر روی ویژگی‌های اصلی خودرو تمرکز کرده و این خودرو به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مجهز است.

نیسان مورانو علاوه بر داشتن یک صفحه نمایش 8 اینچی ناوبری، درون صفحه آمپر خودرو یک نمایشگر 7 اینچی دیگر قرار داده است. لازم به ذکر است که گرافیک این نمایشگرها دارای کیفیت خاصی نیست اما به دلیل داشتن اندروید اتو و کارپلی به امکانات این خودرو افزوده است.

نیسان مورانو

4- بیوک انکلیو (Buick Enclave)

کسب امتیاز 7 از 10

این کراس‌ اوور آمریکایی یک شگفتی در لیست بهترین شاسی بلندهای سال 2018 شناخته می‌شود که آن هم به دلیل طراحی شیک و ظریف این خودرو است. خودرو بیوک انکلیو از قسمت کابین به تکنولوژی و ایمنی بسیار زیادی مجهز است.

از امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر 8 اینچی با قابلیت اندروید اتو و کارپلی و امکانات ایمنی استاندارد در تیپ پریمیوم اشاره کرد. این خودرو به دلیل برخوردای از چنین ویژگی‌هایی، امتیازات بالایی را کسب کرده است. پس اگر تصویر می‌کنید یک شرکت آمریکایی توانایی رقابت با با بهترین‌های ژاپن را ندارد، اشتباه می‌کنید.

بیوک انکلیو

3- شورلت اکوئناکس دیزل (Chevrolet Diesel Equinox)

کسب امتیاز 7 از 10

اینکه یک کراس اوور کامپکت دیزلی را در این لیست مشاهده کنید ممکن است عجیب باشد، اما با وجود خودروی شورلت اکوئناکس تصور هر چیزی ممکن است. این خودرو به یک موتور توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر دیزلی مجهز است که می‌تواند 130 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین این خودرو قادر به بکسل 1.6 تن است.

شورلت اکوئناکس به امکاناتی نظیر ترمز خودکار، سیستم هشدار برخورد جلو، سیستم حفظ موقعیت بین خطوط با هشدار خروج از خط، سیستم هشدار از طریق لرزاندن صندلی و غیره مجهز است. همچنین تنها خودرو دیزلی موجود در این لیست این کراس اوور آمریکایی بوده که برای سفرهای جاده‌ای طولانی بهترین گزینه است.

شورولت اکوئناکس

2- ولوو XC60 T8

کسب امتیاز 7 از 10

بی‌شک یکی از گران‌ترین و مدرن‌ترین خودروهای موجود در این لیست خودرو ولوو XC60 T8 است. این خودرو به یک نمایشگر 9 اینجی عمودی همانند شرکت تسلا مجهز است که از قابلیت کارپلی و اندروید اتو بهره می‌برد. همچنین شرکت ولوو که در ساخت ایمن‌ترین خودروها تخصص دارد، در این خودرو نیز امکانات و سیستم‌های ایمنی منحصر به فردی استفاده شده است.

کراس‌ اوور XC60 T8 از قوای محرکه پلاگین‌ هیبریدی بنزینی-الکتریکی بهره می‌برد و قادر است حدودا 30 کیلومتر را به‌ صورت تمام الکتریکی بپیماید. همچنین این خودرو توان 400 اسب بخار را در ازای مصرف تنها 4 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر ارائه می‌دهد.

ولوو ایکس سی 60

1- فورد اکسپدیشن (Ford Expedition)

کسب امتیاز 7.2 از 10

سرانجام اس یووی آمریکایی فورد اکسپدیشن توانست در صدر لیست بهترین شاسی‌بلندهای سال 2018 قرار بگیرد. این خودرو نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته و امتیازات بالایی در بخش‌های راحتی داخلی و کیفیت به دست آورده است.

در این خودرو شما مشکل فضا نخواهید داشت و با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم و سوم به فضای زیادی دست می‌یابید. همچنین این خودرو به تکنولوژی‌های متعددی نظیر نمایشگر 8 اینچی لمسی، اندروید اتو و کارپلی و شارژ بی‌سیم مجهز است.

خودرو فورد اکسپیدیشن به دلیل کسب امتیازات بالا در اکثر آیتم‌ها، در لیست بهترین شاسی بلندهای سال 2018 رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

فورد اکسپدیشن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام
    پس لکسوس LX , تویوتا لندکروز چیشدن؟!
    یعنی واقعا اونا از اینا کمترن ؟؟؟!
    حتی برندهای آلمانی بنز و بی ام و و پورشه و آئودی هم در لیست نیستن!

  2. هیچ کدوم توی ایران نیست

  3. خدا یکی از اینا قسمت ما کنه زراضیم

  4. بیوک انکلیو رو بیشتر از همه پسندیدم

  5. فورد اکسپدیشن اصلا جالب نیست برعکس امتیازش

  6. Equinox فوق العاده است، جالبه مدل ۲۰۱۸ که ۳۵۰۰۰ دلار قیمت داره را میتونید با ماهی حدود ۵۷۰ دلار شش ساله قسطی بدون پیش پرداخت خرید کنید!!!!