فناوری Hyper Boost اوپو

فناوری Hyper Boost اوپو ، خبر خوب برای گیمرهای موبایلی

فناوری Hyper Boost اوپو پاسخ مستقیم این کمپانی به فناوری GPU Turbo هواوی است. به لطف دریافت این فناوری، گوشی های اوپو می‌توانند قدرتمندتر از گذشته به اجرای بازی ها و اپلیکیشن ها پرداخته، در حالی که عمر باتری آن‌ها همچنان مانند گذشته باقی بماند.

اوپو یک فناوری تقویت عملکرد GPU را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرد. در حالی فناوری Hyper Boost اوپو طی یک رویداد خبری ویژه در شانگهای چین معرفی شد که ادعا می‌کند می‌تواند تنظیم فرکانس سخت افزاری را 100 برابر سریع‌تر کند. این سازنده چینی در همکاری با Tencent، Netease، Unreal، Unity و دیگر بزرگان گرافیکی جهان موفق شده 100 بازی برتر موبایلی جهان را از طریق مولفه شتاب آن‌ها بهینه‌ی استفاده در گوشی هایش کند.

فناوری Hyper Boost اوپو

در یک بیانیه مطبوعاتی، اوپو عنوان کرده است که عناوین PUBG و Honor of Kings جزوی از 11 بازی نخستی هستند که از طریق «فناوری شتاب دهی شبکه چند ریختی» و «توزیع هوشمند ترافیک بین کانال‌های شبکه داده‌های سلولی و وایفای» بهبود عملکرد فوری را دریافت می‌کنند. فناوری Hyper Boost اوپو همچنین اپلیکیشن های پیام رسان اصلی آسیایی نظیر WeChat، Taobao و QQ را نیز بهینه کرده و شتاب قابل ملاحظه‌ای در 39 سناریوی معمولی استفاده را به آن‌ها هدیه می‌کند.

فناوری Hyper Boost اوپو پاسخی به GPU Turbo‌

فناوری Hyper Boost اوپو پاسخ مستقیم این شرکت به GPU Turbo هواوی است که از تابستان به گوشی های هوشمند این شرکت آمده است. عملکرد «زمانبندی رفتار آگاهانه» جدید تنظیم فرکانس سخت افزاری در یک گوشی هوشمند 0.2 میلی‌ثانیه به جای 20 میلی‌ثانیه هسته لینوکس اندروید است. به طور کلی این فناوری شتابی جامع را نه تنها برای بازی ها و اپلیکیشن ها، بلکه برای کل سیستم به ارمغان میاورد. اوپو وعده داده است که زمان بارگذاری پس از دریافت این فناوری، از طریق 50 راه حل بهینه سازی سیستم عامل در پلتفرم‌های کوالکام و مدیاتک تا 31.91 درصد سریع‌تر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مبایل هم مگه گیمر داره

  2. گوشی های چینی چج خفن شدن