ایرباد بیسیم Marshall Minor II

ایرباد بیسیم Marshall Minor II با 12 ساعت عمر باتری معرفی شد

ایرباد بیسیم Marshall Minor II معرفی شد. هدفون بیسیم مارشال از عمر باتری 12 ساعته و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت ایرباد بیسیم مارشال بیشتر آشنا شوید.

مارشال به تازگی از نسخه‌ی جدید اسپیکرهای بلوتوثی خود پرده برداری کرده است. با این حال، اگر شما نیازی به اسپیکر بیسیم ندارید و به دنبال یک جفت ایرباد هستید هم نباید نگران باشید، چرا که مارشال همراه آن‌ها از یک جفت ایرباد بیسیم بلوتوثی نیز پرده برداری کرده است. ایرباد بیسیم Marshall Minor II با نقاط بهبود پیدا کرده نسبت به نسل اول خود رسما معرفی شده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ظاهرا ایرباد بیسیم Marshall Minor II دارای عمر باتری شگفت انگیزی است، چرا که مارشال ادعا می‌کند کاربران می‌توانند با هر بار شارژ 12 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنند. این ایربادها همچنین به فناوری ارتباطی بلوتوث 5 نیز مجهز هستند که اجازه می‌دهد بدون نگرانی بابت از دست رفتن کیفیت در فواصل دورتر اتصال، شما با کیفیت بالایی به موسیقی‌هایتان گوش دهید. این ایربادها همچنین از درایورهای 14.2 میلی‌متری بهره می‌برند.

ایرباد بیسیم Marshall Minor II

درست همانند اغلب ایرفون های بیسیم، Minor II نیز از یک ریموت کنترل که بر روی کابل اتصال دهنده آن چسبیده برخوردار است. این کنترل همچنین از یک دستگیره دو مسیره نیز بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی و تلفن را در یک زمان مدیریت کنند. ایرباد بیسیم Marshall Minor II به قدری هوشمند است تا زمانی که آن‌ها را از گوش خود درآورده و از طریق مغناطیسی به یکدیگر متصل کنید، به صورت خودکار پخش موسیقی را متوقف کنند.

قیمت ایرباد بیسیم Marshall Minor II

به لطف حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون توسط سازندگان گوشی های هوشمند، بازار هدفون های بیسیم داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است و هر شرکتی تلاش می‌کند یک هدفون بیسیم با امکاناتی خوب و قیمت مناسب را ارائه کنند. قیمت هدفون بیسیم جدید مارشال 130 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 130 دلارررررررررررر چخبره