آپدیت اندروید 9 سامسونگ

جزئیات آپدیت اندروید 9 سامسونگ مشخص شد

جزئیات آپدیت اندروید 9 سامسونگ برای گوشی های سری Galaxy مشخص شد. به‌روزرسانی آینده سامسونگ با قابلیت‌های متعدد به دست کاربران می‌رسد.

سامسونگ معمولا کمی در ارائه آپدیت‌های نرم افزاری دیر عمل می‌کند؛ موضوعی که ظاهرا در مورد اندروید 9 پای نیز صادق است. “Samsung France” از “Samsung Members” خواسته است تا اطلاعات مربوط به تغییرات آپدیت جدید و ویژگی‌های تازه آن را به اشتراک بگذارد. این پست در مورد لیست تغییرات، نشان می‌دهد به‌روزرسانی بعدی کره‌ای‌ها زودتر از ژانویه 2019 به دست کاربران نمی‌رسد.

امکانات جدید آپدیت اندروید 9 سامسونگ

برخی از ویژگی‌هایی که پیش‌تر در گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 دیده بودیم، قرار است در این آپدیت گنجانده شوند؛ مانند یک فاصله خودکار بعد از تایپ نقطه با کیبورد اصلی گوشی. به علاوه، آپدیت جدید سامسونگ، پشتیبانی از VoLTE و VoWiFi را هم به دستگاه‌های قدیمی‌تر اضافه خواهد کرد. کیبورد گوشی همچنین می‌تواند هنگام انجام بازی‌ها، به صورت شناور نمایش داده شود. به این موارد باید دسترسی ساده‌تر به ویدیوها در گالری، اصلاح رابط کاربری هنگام باز کردن آرایه‌ای از تصاویر در اپلیکیشن دوربین، استفاده از فلاش در حالت فوکوس مستقیم، تم تاریک، Quick Toggles جدید و زبانه‌های ناوبری در بخش پایینی (هنگامی که اپلیکیشن ها نشان می‌شوند) را نیز اضافه کرد.

هنوز لیست دستگاه‌هایی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند، مشخص نشده است.