طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت با استفاده از الگوهای مایکروسافت ورد

کسانی که دارای کسب و کار هستند، برای معرفی خدمات خود به دنبال طراحی کارت ویزیت خواهند رفت. در این مقاله، چگونگی طراحی کارت ویزیت با استفاده از مایکروسافت ورد را آموزش خواهیم داد.

روش‌های رایگان طراحی کارت ویزیت

اگر می‌خواهید در رابطه با طراحی کارت ویزیت (Business Cards) صرفه‌جویی کنید، آن‌ها را با قالب‌های مایکروسافت ورد (Microsoft Word) بسازید. شما برای طراحی قالب‌های کارت ویزیت مرتبط با تمامی حرفه‌ها، نیازی به پرداخت پول و یا مهارت‌های بالا ندارید.

مقداری زمان برای خرید کاغذ چاپ، با کیفیت مناسب از مکان‌هایی همانند Avery یا Staples صرف کنید. طراحی کارت ویزیت خود را سفارشی کرده و آن‌ها را به دست بگیرید. این کار راحت‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید. برای یادگیری آموزش طراحی کارت ویزیت با استفاده از مایکروسافت ورد، همراه گجت نیوز باشید.

تمپلیت‌های طراحی کارت ویزیت

یکی از بهترین راه‌های طراحی کارت ویزیت در مایکروسافت ورد، الگوهای داخلی هستند. دلیل آن هم تکمیل کردن تنها یک کارت بر روی صفحه بوده و مابقی به طور خودکار برای شما ذخیره می‌شوند.

برای دسترسی به تمپلیت‌های کارت ویزیت در ورد، ابتدا بر روی گزینه File و سپس New کلیک کنید. پس از آن می‌توانید به دنبال کارت ویزیت یا دسته‌بندی‌های آن باشید.

طراحی کارت ویزیت

حالت پرتره همراه با طرح موج

اگر شما کارت ویزیت در حالت پرتره را به جای نمایش منظم لنداسکیپ می‌پسندید، این یک گزینه مناسب بوده که یک ظاهر مدرن با موج‌هایی در مرکز را نمایش می‌دهد. این حالت بین نام شما، شرکت و عنوان از اطلاعات تماس، تفکیکی جذاب ایجاد می‌کند.

حالت پرتره همراه با موج

حالت پرتره همراه با لوگو

یکی دیگر از گزینه‌های خوب حالت پرتره، داشتن فضای مناسب برای لوگوی شما است. فقط بر روی Image Replace With Logo کلیک کرده و فایل موردنظر خود را درج کنید. به خاطر داشته باشید، در صورتی که به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید سایز منطقه موردنظر را تغییر دهید. باقی‌مانده کارت یک نمایش حرفه‌ای و حساس دارد، این یک تمپلیت ایده‌آل برای بیشتر کسب و کارها است.

حالت پرتره همراه با لوگو

حالت لنداسکیپ با طرح بامبو

اگر تم بامبو، برای کسب و کار شما مناسب است، بنابراین شما این قالب کارت ویزیت مایکروسافت ورد را دوست خواهید داشت. این قالب منحصر‌به‌فرد بوده و همراه با مکان‌هایی جهت درج نام، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل و وب‌سایت شما است. نام شما همراه با یک سایه سبز جهت مطابقت با بامبو به نظر می‌رسد، اما اگر می‌خواهید نام شما بهتر از آن باشد، می‌توانید رنگ را تغییر دهید.

حالت لنداسکیپ با طرح بامبو

حالت لنداسکیپ با طرح کره زمین

برای شرکت‌های فنی، این تمپلیت دارای یک تصویر از جهان است. به خاطر داشته باشید، اگر شما لوگوی خود را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن را جایگزین کنید. شما متوجه خواهید شد که بخش وب‌سایت برجسته شده است. این نشان‌دهنده یک فیلد فرم است که چگونه باقی‌مانده کارت‌ها را با اطلاعاتی که وارد می‌کنید، تکمیل می‌کند.

حالت لنداسکیپ با طرح کره زمین

حالت لنداسکیپ برای فروشندگی

اگر کسب و کار شما در زمینه فروش است، این کارت ویزیت جذاب، در قسمت بالا دارای لباس‌های رنگی کوچک و لوازم جانبی است. در زیر نام شرکت، قسمتی برای شعار کارتان وجود دارد.

حالت لنداسکیپ برای فروشندگی

حالت لنداسکیپ همراه با خطوط

شاید شما بخواهید که کارت ویزیت خود را رنگی کنید، اما نباید زیاده‌روی کرد. این تمپلیت، دارای ظاهر حرفه‌ای و مقدار رنگ مناسبی است. در صورتی که بخواهید یک رنگ خاص را برجسته کنید، ماوس خود را روی منطقه موردنظر برده و پهنای رنگ‌ها را تغییر دهید.

حالت لنداسکیپ دارای خطوط

تمپلیت‌های شخص ثالث رایگان

اگر شما هیچکدام از گزینه‌های پیشنهادی مایکروسافت ورد را دوست نداشته باشید، می‌توانید برای طراحی کارت ویزیت از تمپلیت‌های Vertex42 استفاده کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که این تمپلیت‌ها، همه کارت‌ها را به طور خودکار، همانند موارد بالا پر نخواهد کرد. اگر شما باید تمام کارت‌ها را خودتان تکمیل کنید، می‌توانید با Copy و Paste آن را به راحتی انجام دهید.

حالت لنداسکیپ با رنگ نارنجی

در صورتی که رنگ موردنظر شما نارنجی باشد، این الگوی شما است. شما خواهید دید که نارنجی همانند یک مرز عمل کرده و نام شرکت شما را برجسته می‌کند.

حالت لنداسکیپ با بخش‌های نارنجی

برای اینکه راحتی کپی کردن اطلاعات را در هر کارت ببینید، نگاهی به این اسکرین‌شات داشته باشید. شما به سادگی کل متن را انتخاب کرده و با کلیک راست و همچنین انتخاب گزینه Copy، یا با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C، به قسمت بالا حرکت کرده و در بخش موردنظر Paste کنید. برای انجام Paste، کلیک راست کرده و Paste را انتخاب کنید، همچنین از کلیدهای ترکیبی Ctrl+V هم می‌توان استفاده کرد.

حالت لنداسکیپ همراه با خطوط

حالت لنداسکیپ با ترکیب دو رنگ

این الگو می‌تواند برای انواع مختلفی از کسب و کارها مناسب باشد، همچنین دارای ظاهری مردانه، دو رنگ و فضای زیادی برای اطلاعات تماس شما است. شما باید به این الگو، در کنار سایر الگوهای Vertex42 توجه کنید؛ این تمپلیت به شما فضای کافی جهت وارد کردن شماره تلفن، تلفن همراه و فکس را می‌دهد.

حالت لنداسکیپ با دو رنگ

حالت لنداسکیپ سیاه و سفید

این قالب، محافظ جوهر (Ink Saver) نامیده می‌شود؛ زیرا به طور کلی مشکی، سفید و خاکستری است. این قالب، تنها قالب بدین شکل در لیست است، بنابراین اگر شما ترجیح می‌دهید که کارت ویزیت خود را از رنگی بودن دور نگه دارید، این الگو برای شما مناسب است.

حالت لنداسکیپ محافظ جوهر

حالت لنداسکیپ همراه با رنگ قرمز تیره

این سبک از کارت ویزیت، به شما دو رنگ ساده می‌دهد. اطلاعات تماس شما به شکل خوبی از نام شرکت جدا شده است. شما می‌توانید فضای مناسب جهت آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس و وب‌سایت را مشاهده کنید.

حالت لنداسکیپ همراه با مارون

حالت لنداسکیپ با رنگ آبی

اگر شما سبک بلوک را دوست دارید اما شیفته رنگ آن نشدید، بهتر است نگاهی به این کارت ویزیت داشته باشید. این تمپلیت، رنگی زیبا و ظاهری ساده دارد. یک بار دیگر، شما فضای کافی جهت درج تمامی اطلاعات تماس خود را خواهید داشت.

حالت لنداسکیپ با رنگ آبی

صفحه خالی کارت ویزیت

شاید شما با مایکروسافت ورد و افزودن تصاویر، رنگ‌ها و کادرهای متن آشنا باشید. کسانی که با ابزار مایکروسافت آشنا هستند، احتمالا دوست دارند که تمپلیت‌ها را خودشان طراحی کنند. Vertex42 دارای دو مدل جداگانه از تنظیم شیت‌های خالی است.

طراحی کارت ویزیت

آیا شما از مایکروسافت ورد برای کارت ویزیت استفاده کرده‌اید؟

شما می‌توانید از مایکروسافت ورد برای بسیاری از موارد، از گزارش‌های حرفه‌ای تا موضوعات مورد بحث در جلسات استفاده کنید. اگر شما به طور منظم از ورد استفاده می‌کنید، درباره الگوهای کارت ویزیت هم فکر کنید. اگر از برنامه Adobe Illustrator استفاده می‌کنید، می‌توانید با آن نیز طراحی کارت ویزیت انجام دهید. مایکروسافت ورد بسیار راحت‌تر است، اما باید دید که کدام یک از آن‌ها برای شما بهتر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تو ایران چه کار بردی داره

  2. توی ایران درامدی نداره

  3. به چ دردی میخوره اخه