تبلت آنر مدیاپد تی 5

تبلت آنر مدیاپد تی 5 معرفی شد؛ نمایشگر 10 اینچی و فناوری GPU Turbo

تبلت آنر مدیاپد تی 5 (Honor MediaPad T5) یا آنر تب 5 (Honor Tab 5) رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت تبلت چینی آنر مدیاپد تی ۵ بیشتر آشنا شوید.

کمپانی آنر همراه با گوشی آنر 8 سی خود از یک تبلت میان رده به نام آنر مدیاپد تی 5 نیز در چین پرده برداری کرد. شما آن را می‌توانید آنر تب 5 نیز صدا بزنید. از آنجایی که هواوی خود یک تبلت به نام مدیاپد تی 5 را اوایل سال جاری عرضه کرده است، پس با نام آنر تب 5 می‌توان بین این دو فاصله انداخت. البته شباهت‌های زیادی بین این دو تبلت وجود دارد و تفاوت‌های اندکی در دوربین، مشخصات و اسکنر اثر انگشت آن‌ها است.

تبلت آنر مدیاپد تی 5

تبلت آنر مدیاپد تی 5 از بدنه‌ی تمام فلزی با وزن کلی 460 گرم برخوردار است. ابعاد آن برابر با 243 در 164 در 7.8 میلی‌تر بوده که برای یک تبلت 10 اینچی کافی است. پس شما می‌توانید به راحتی این تبلت را در کیف خود گذاشته و با خود حمل کنید. شاید طراحی آن ایده آل نباشد، اما با توجه به قیمت مقرون به صرفه، بدنه‌ی فلزی آن و وزن کمتر از 500 گرمی‌اش، آن می‌تواند یک تبلت بسیار خوب و جذاب در این رنج قیمتی باشد. شما همچنین می‌توانید آن را در دو مدل آبی و خاکستری خریداری کنید.

مشخصات فنی تبلت آنر مدیاپد تی 5

آنر مدیاپد تی 5 به یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل تجهیز شده است که ارائه کننده نسبت ابعاد راحت 16:10 است. جدا از نمایشگر بزرگ فول اچ دی جلویی، این تبلت به اسپیکر دوگانه‌ای با فناوری Histen 5.0 هواوی و تنظیم شده توسط کمپانی مطرح Harman Kardon مجهز است تا نشان دهد هدف اصلی آنر برای تولید این تبلت 10 اینچی، استفاده‌های چند رسانه‌ای بوده است.

تبلت آنر مدیاپد تی 5

در زیر قاب، این تبلت از تراشه کایرین 659 با 3 گیگ رم + 32 گیگ حافظه داخلی یا 4 گیگ رم + 64 گیگ حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. از آنجایی که تراشه قدرتبخش این تبلت کایرین است، پس این کمپانی فناوری GPU Turbo را نیز برای لذت بیشتر اجرای بازی های موبایلی در اختیار شما قرار خواهد داد. یکی دیگر از تفاوت‌های آنر تب 5 با هواوی مدیاپد تی 5 یک سنسور اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره است. مدل جهانی تبلت هواوی فاقد این سنسور بود. از دیگر قابلیت‌های مهم این تبلت می‌توان به حالت راحتی چشم با فیلتر نور آبی اشاره کرد.

قیمت تبلت آنر مدیاپد تی 5

تبلت آنر مدیاپد تی 5 قرار است با قیمت پایه 200 دلاری برای مدل مجهز به رم 3 + حافظه 64 گیگابایتی، قیمت 230 دلاری برای مدل مجهز به رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی و 260 دلار برای مدل مجهز به اتصال LTE، رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی روانه‌ی بازار شود. نخستین موج فروش آن نیز از فردا، 23 مهر ماه آغاز خواهد شد.