تصاویر هواوی میت 20 ایکس

تصاویر هواوی میت 20 ایکس در آستانه رونمایی منتشر شدند

تصاویر هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) در آستانه رونمایی رسمی منتشر شد. ظاهرا موبایل جدید هواوی با دوربین سه گانه و نمایشگری کم‌حاشیه تولید می‌شود.

هواوی قصد دارد در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) از گوشی های خانواده Mate 20 پرده بردارد. مطابق با شایعات، این تلفن های هوشمند حداقل در چهار مدل مختلف با نام‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 پورشه دیزاین و میت 20 ایکس پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. با توجه به توییت اخیر هواوی، احتمالا میت 20X یک گوشی گیمینگ خواهد بود. اگر شایعات پیرامون این اسمارت فون صحت داشته باشند، سازندگان از صفحه نمایش 7.12 اینچی اولد با وضوح 1080×2240 پیکسل بهره خواهند برد. از آنجایی که پیش‌تر، Honor به عنوان زیرمجموعه هواوی، گوشی 8X Max را با صفحه نمایش 7.12 اینچی قطره آب عرضه کرده بود، انتظار می‌رود طراحی گوشی آینده هواوی مشابه آن باشد. در همین حال، تصاویری از فردی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که گفته می‌شود برای مکالمه مشغول استفاده از Mate 20X است.

در مورد میت 20 پرو، احتمالا کاربران باید خود را برای صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد با وضوح 1440×3120 آماده کنند. ظاهرا به خاطر استفاده از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، از ناچ عریض‌تر در این گوشی استفاده می‌شود. میت 20 نیز با نمایشگر 6.53 اینچی LCD با وضوح 1080×2240 روانه بازار می‌شود.

تصاویر هواوی میت 20 ایکس

اما در مورد تصاویر هواوی میت 20 ایکس که اخیرا در اختیارمان قرار گرفته است، به‌نظر ما با دستگاهی بزرگ رو به رو هستیم. در بخش جلویی می‌توان ناچ قطره آب را مشاهده کرد. قاب پشتی این گوشی، همانند مدل‌های دیگر، میزبان دوربین سه گانه با آرایشی کاملا جدید است. به علاوه، اسکنر اثر انگشت نیز پایین‌تر از ماژول دوربین قرار گرفته که می‌توان آن را مهر تاییدی بر شایعات اخیر در نظر گرفت.

متاسفانه ما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این تلفن هوشمند نداریم و حتی ممکن است هواوی به جای چیپست 7 نانومتری کایرین 980، از چیپست 12 نانومتری کایرین 710 استفاده کند. یک باتری غول‌پیکر هم انجام طولانی‌تر بازی‌ها را امکان‌پذیر خواهد کرد.

از آنجایی که میت 20 نیز با همین طراحی وارد بازار می‌شود، ممکن است تصاویر پیش رو مربوط به میت 20 ایکس نباشند. به هر صورت، باید منتظر ماند و دید که هواوی در رویداد لندن با چند اسمارت فون به استقبال کاربران می‌آید.

تصاویر هواوی میت 20 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. طراحی ناچ این گوشی افتضاح زشته چیه اون دوربین سلفی رو اونجوری طراحی کردن خیلی ت چشمه و از زیبایی گوشی خیلی کم می کنه اگ جدی ایجوری طراحی شده بنظرم جلو گوشی طراحی زشتی داره

    • اقای ایکس از اسمت معلومه طرفدار ایفونی

      • با چ منطقی اینو میگی؟من حاظرم پولمو ت چاه بریزم ولی به آیفون ندم
        بنظرم شرکت اپل بیشتر یه کلاه برداره تا سازنده گوشی و…
        چون وقتی ی مدل جدید میزنه مدل قبلی رو ضعیف میکنه تا مجبور بشی مدل جدید رو بخری
        و تو مدل آیفونX افتضاح گند زد که آخرشم با هزارتا آپدیتم نشد درستش کنه

        پس چون اسمم آقایXهست دلیل نمیشه طرفدار آیفون باشه من گوشی خودمhonor3cبود پس گوشی خودمم هوواوی بوده دوست عزیز

    • کاری با هواوی ندارم ازشم بدم میاد ولی داری چرند میگی دوست عزیز

      • داداش آیفون مزخرف دیگ ربطی به من نداره همین گجت نیوزم ثابت کرده که آیفون به عمد مشکل ایجاد میکنه تو مدلای قبلیش تا طرف بره مدل جدیده رو بره در ثانی یکم اطلاعات داشته باشی در مورد گوشی ها بخونی بد نیس برو ببین سر همین آیفون لیکس چقد آپدیت داده تا مشکلاش رفع بشه.طرفدار آیفونی که باش اما دیگ دفاع الکی ازش نکن قبلش برو ببی حرفی که می خوایی بزنی منطقی هس یا نه با سرچ کوچلو می تونی بفهمی حتی تو یه هفته دو تا آپدیت واس آیفونX داده. بعد ی سرچ دیگ هم بکن تا بفهمی مشکل کند شدن آیفون های قدیمی عمدی بوده تا مشتری مدل جدید رو بخره

        آقای Arsalanهمه اینا که گفتم ت همین سایت گجت نیوزم موجوده. طرفدار اپلی باش ولی دیگ دفاع الکی نکن