هواوی میت 20

یک عضو خانواده هواوی میت 20 با قلم دیجیتال معرفی می‌شود

تاکنون با تصاویر لو رفته‌ی بسیاری از پرچمداران جدید هواوی که در آستانه رونمایی قرار دارند، مواجه شده‌ایم. اما در جدیدترین عکس‌های انتشار یافته، یکی از مدل‌های هواوی میت 20 با قلم دیجیتال به نمایش درآمده که پیش‌تر سابقه نداشته است.

ظاهرا تصاویری که در آن‌ها یک عضو خانواده هواوی میت 20 با قلم دیجیتال دیده می‌شود، در یکی از فروشگاه‌های هواوی و با هدف چاپ در یک بروشور رسمی گرفته شده‌اند. در این عکس‌ها سه عضو خانواده میت 20 حضور دارند که دوتای آن‌ها با سایز مشابه کنار یکدیگر ایستاده‌اند و مدل سوم که بزرگتر است، به تنهایی در سمت راست تصویر قرار دارد.

هواوی میت 20 با قلم دیجیتال

نام احتمالی مدلی از هواوی میت 20 با قلم دیجیتال

با وجود اینکه کیفیت تصاویر تعریف چندانی ندارد؛ اما گمان می‌رود دو گوشی سمت چپ، هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو باشند. محصول سوم که یک قلم دیجیتال آن را همراهی می‌کند، احتمالا هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) است که گفته می‌شد یک گوشی هوشمند گیمینگ خواهد بود؛ ولی ظاهرا هواوی پشتیبانی از قلم دیجیتال را نیز به قابلیت‌های آن افزوده است.

البته باید گفت که سامسونگ با ارائه محصولات سری Note، پیشتاز بی چون و چرا در عرصه‌ی گوشی های هوشمند مجهز به قلم دیجیتال است و تاکنون هیچ کمپانی دیگری نتوانسته تاج و تخت آن را به چالش بکشد. حالا به نظر می‌رسد هواوی با میت 20 ایکس قصد انجام این کار را داشته داشته باشد؛ اما به وضوح می‌توان دید که این قلم با ابعاد بزرگ خود، درون گوشی جا نمی‌شود و از این حیث، همچنان سامسونگ دست بالا را خواهد داشت.

هواوی میت 20 با قلم دیجیتال

هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که هواوی میت 20 ایکس، چه امکانات دیگری برای به چالش کشیدن سری نوت دارد. البته گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است که می‌توان به پنل آمولد بسیار بزرگ، تراشه کایرین 980، دوربین پشتی چهارگانه، باتری عظیم و یک سیستم خنک کننده پیشرفته برای جلوگیری از داغ کردن گوشی هنگام گیمینگ اشاره کرد.

مراسم رونمایی از خانواده هواوی میت 20 روز سه‌شنبه، بیست و چهارم مهر ماه در شهر لندن برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چهار مدل داره؟؟؟

  2. گوشیای هواوی ی خوبی که دارن اینکه ظاهر ظریفی دارن

  3. اسکی بسه بابا اینا فقط همینو بلدن

  4. حالا کی معرفی میشن

  5. اینو مطمعنم بعد از نوت نه برنامه ریختن