اپلیکیشن دوربین پیکسل

اپلیکیشن دوربین پیکسل به زودی از میکروفون خارجی پشتیبانی می‌کند

به زودی اپلیکیشن دوربین پیکسل گوگل از میکروفون های خارجی پشتیبانی خواهد کرد. این به کاربران گوشی های گوگل اجازه می‌دهد تا فیلم‌های حرفه‌ای با کیفیت صدای کاملا مطلوب تهیه کنند.

گوگل اپلیکیشن دوربین پیکسل را بر روی گوشی های خود به‌روزرسانی خواهد کرد تا بتوانند در زمان فیلمبرداری از میکروفون خارجی نیز پشتیبانی کنند. این خبر را یکی از کارکنان رسمی شرکت گوگل تایید کرده است. گفته می‌شود این قابلیت در روز جمعه 27 مهر ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی های پیکسل به ثبت تصاویر فوق‌العاده مشهور هستند و سازنده یک تثبیت کننده عالی را برای فیلمبرداری با آن‌ها توسعه داده که می‌تواند مناسب کاربران حرفه‌ای باشد. اما میکروفون این گوشی ها صدای عالی را ارائه نمی‌کنند. اتصال میکروفون های خارجی از طریق درگاه USB-C‌ به گوشی (یا جک هدفون در پیکسل اصلی) می‌تواند مشکل را حل کند.

برخی اپلیکیشن های دوربین اندرویدی شخص ثالث نظیر Open Camera هم اکنون به میکروفون های خارجی اجازه‌ی ضبط صدا هنگام فیلمبرداری با گوشی های گوگل را می‌دهند، اما وجود چنین قابلیتی در اپلیکیشن دوربین پیکسل می‌تواند برای ویدیو بلاگرها و دیگر کاربرانی که از گوشی خود به عنوان یک ابزار خلق محتوا استفاده می‌کنند، نعمت بزرگی محصوب شود.

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن دوربین پیکسل

این به‌روزرسانی احتمالا همراه با عرضه گوشی های پیکسل 3 در تاریخ 18 اکتبر (27 مهر ماه)، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. یکی از مهندسان گوگل در تالار گفتگوی این شرگت این چنین عنوان کرده است:

همزمان با عرضه پیکسل 3 (18 اکتبر)، ما پشتیبانی از میکروفون های خارجی متناسب با اندروید را به اپلیکیشن دوربین پیکسل برای تمامی مدل‌هایمان اضافه خواهیم کرد.

بی‌تردید یک میکروفون خارجی می‌تواند کیفیت صدای به مراتب بهتری از میکروفون خود گوشی را در هنگام ضبط ویدیو به ارمغان بیاورد. ما پیشتر از این میکروفون ها همراه با اپلیکیشن‌های Shure و Apogee در آی او اس استفاده کرده‌ایم، اما تجربه کار با آن‌ها با گوشی‌های اندرویدی را هنوز به دست نیاورده‌ایم. پشتیبانی از میکروفون خارجی مورد خوبی است، اما به یاد داشته باشید که این تنها قابلیت جدید قابل ارائه در گوشی های پیکسل نیست، گوگل در رویداد پیکسل 3 از قابلیت‌های جدیدتری نیز پرده برداری کرده است که به زودی به اپلیکیشن گوشی‌های قدیمی‌تر گوگل اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. داخلی با خارجی چه فرقی داره

  2. فک کنم جالب باشه

  3. چ خوب کار خوب یمیکنه

  4. نگه میکروفون ندارن گوشی ها